داشتن جبهه متحد در برابر دشمن مهمترین نیاز جامعه هنری کردستان است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: داشتن جبهه متحد در برابر دشمن مهمترین نیاز جامعه هنری استان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در نشست صمیمی هنرمندان با نماینده ولی فقیه کردستان اظهار کرد: هنر قالبی است که می‌توان در مسیر الهی و انسانی یا غیرالهی و انسانی بکارگیری شود.

 

 

وی افزود: رسانه‌های غرب در مسیر غیرمتعالی خود با زبان هنر درصدد توجیه اهداف نظام سلطه هستند و هنرمندان متعهد در مقابل این هجمه سنگین فرهنگی و جنگ نرم باید به رسالت خود عمل کنند.

 

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان یادآور شد: در هنر متعالی هدف جهانی است و محدوده و مرزی در آن وجود ندارد و باید در خدمت مستضعفین باشد.

 

 

عبدالملکی یادآور شد: اگر بخواهیم در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان خروجی بهتری از هنر داشته باشیم باید متحد عمل کنیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: هنرمندان باید دغدغه‌های خود را در قالب گفتگو  و به صورت آسیب شناسانه مطرح کرده، یکدیگر را نقد و در راستای بهبود وضعیت خود و رفع مشکلات موجود هماهنگ باشند.

 

 

عبدالملکی افزود: در استان کردستان در بخش هنر به صورت فردی و منفرد عمل شده و این مساله یک ضعف به شمار می‌رود، لذا لازم است سنگرهای پراکنده این حوزه در استان به جبهه‌ای در برابر جنگ نرم دشمنان تبدیل شود

کد خبر 1165696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha