تکریم خانواده شهدا تکلیف دینی و الهی است

رستمیان تکریم خانواده شهدا را تکلیفی دینی و الهی عنوان کرد و گفت: ارج نهادن به جایگاه والا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای فراموش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، سردار «حمیدرضا رستمیان» امروز(۲۴ فروردین) در نشست هم اندیشی فرزندان جبهه مقاومت شاهد و ایثارگر که با هدف برگزاری پیش همایش سردار سلیمانی با موضوع کتاب و کتابخوانی و ارج نهادن جایگاه شهدا برگزار شد، تکریم خانواده شهدا را تکلیفی دینی و الهی عنوان کرد و گفت: ارج نهادن به جایگاه والا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای فراموش شود.

 

فرمانده جبهه مقاومت مازندران تصریح کرد: خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشور هستند و تجلیل از مقام این عزیزان کمترین کاری است که از انجام می‌شود.

 

رستمیان با اشاره به اینکه حاج‌قاسم سلیمانی از فرماندهان بزرگ دفاع‌مقدس، حساسیت ویژه‌ای به مطالعه و کتابخوانی داشت، افزود: کتابخوانی، یکی از دغدغه‌های مهم شهید‌سلیمانی به حساب می‌آمد و ایشان اهل مطالعه و ترویج‌دهنده کتابخوانی بود.

 

«آرزو ولیپور» مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران نیز گفت: شهدا الگوی زندگی همه ما هستند و هرکسی که بتواند یک کتاب درباره شهدا را مطالعه کند، در تمامی ابعاد زندگیش تاثیر آن را خواهد دید.

 

وی دانش اندوزی و کسب علم درباره شهدا را ضروری دانست و افزود: مطالعه و کتابخوانی یکی از علاقه‌مندی‌های جدی شهدا بود. بسیاری از شهدا عاشق کتاب بودند و در هر فرصتی که پیدا می‌کردند، به مطالعه رو می‌آورند.

کد خبر 1165705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha