۳۱۳ برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی تجلیل می‌شوند

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از برگزاری آئین اختتامیه مرحله استانی جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل و تجلیل از ۳۱۳ برگزیده همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

«پروانه رضاقلیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم اختتامیه مرحله استانی جشنواره کتابخوانی رضوی روز 28 فروردین ماه همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در سالن بیضای کتابخانه شهید مطهری برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: بیش از 28 هزار نفر در رده های سنی کودکان تا بزرگسالان در این دوره از مسابقه کتابخوانی در استان اردبیل مشارکت داشته اند که از 313 نفر از آنها در این مراسم تجلیل خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: امسال شاهد افزایش 25 درصدی شرکت کنندگان در این دوره از مسابقه هستیم و جای خوشحالی است که شهروند در برنامه های کتابخوانی این مجموعه مشارکت دارند.

 

رضاقلیزاده عنوان کرد: هدف اصلی اجرای این طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تقویت بحث مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان است.

 

وی اذعان داشت: البته شیوع بیماری کرونا برخی از برنامه های حضوری این جشنواره را تحت تاثیر قرار داده اما به رغم این محدودیت های حضور عموم مردم در این جشنواره ستودنی است و تلاش کرده ایم تا اطلاع رسانی این جشنواره گسترده تر باشد.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان افزود: این جشنواره در رشته های نقاشی، شعر سرایی، قصه گویی، تولید آثار هنری و سایر رشته های مرتبط برگزار شد.

کد خبر 1165751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha