ساخت مسکن محرومان به میانگین ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است

مدیر بنیاد مسکن فاروج گفت: پیشرفت فیزیکی ۳۵۰ واحد مسکن محرومان در دست ساخت، ۸۰ درصد است و شماری از این واحدها به بهره برداری رسیده است.

«وحید خاکپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: از 105 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض مسکن محرومان فاروج تاکنون 83 میلیارد ریال جذب و برای ساخت این واحدها هزینه شده است.

 

مدیر بنیاد مسکن فاروج افزود: پیشرفت فیزیکی 350 واحد مسکن محرومان در دست ساخت 80 درصد است و شماری از این واحدها به بهره برداری رسیده است.

 

خاکپور با اشاره به اینکه 161 واحد از مجموع 350 واحد به پیشرفت فیزیکی صد درصد رسیده است، بیان کرد: روند اجرای طرح ها مطلوب است.

 

وی گفت: در تسهیلات ویژه مسکن محرومان، ۵۰۰ میلیون ریال به صورت تسهیلات و ۳۰۰ میلیون ریال هم به صورت بلاعوض به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

 

خاکپور افزود: میانگین مقاوم سازی مسکن در استان 60 درصد است و این رقم در فاروج 55 درصد که نسبت به استان در این شاخص پایین تر هستیم.

 

وی بیان کرد: شاخص مقاوم سازی برابر برنامه ششم توسعه باید به 70 درصد می رسید که شهرستان در رقم 55 درصد است و تا تحقق برنامه 15 درصد فاصله دارد.

 

مدیر بنیاد مسکن فاروج گفت: از سال ۱۳۸۴ با شروع طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی ۵ هزار و ۴۳۸ واحد مسکونی با پرداخت ۵ هزار و ۶۰۹ فقره تسهیلات در روستاهای شهرستان مقاوم سازی شده و ۱۶ هزار و ۵۸۸ نفر از این طرح برخوردار شدند.

 

کد خبر 1165759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha