نمایشگاه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد در کرمان افتتاح می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از افتتاح نمایشگاه افتخارآفرینان اشتغال کمیته امداد استان کرمان در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین به‌منظور معرفی و عرضه محصولات مجریان طرح‌های اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، یحیی صادقی بابیان اینکه این نمایشگاه از ۲۷ فروردین‌ تا دوم اردیبهشت‌ ماه جاری به مدت یک هفته در بوستان مادر راه‌اندازی می‌شود؛ افزود: ساعت بازدید از نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و ورود برای عموم آزاد است.

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از معرفی و عرضه محصولات تولیدی مددجویان در این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۷۰ غرفه از محصولات تولیدی مددجویان در زمینه‌های فرش، گلیم و صنایع‌دستی، محصولات طبیعی و لبنی، سوغات استان کرمان، منسوجات نمدی و ... راه‌اندازی خواهد شد.

 


صادقی هدف از راه‌اندازی این بازارچه را معرفی و ارائه خدمات کمیته امداد و در رأس آن توانمندی مددجویان در بخش اشتغال و خودکفایی اعلام کرد و افزود: ۱۰۰ طرح خودکفایی کمیته امداد استان کرمان در این بازارچه شرکت می‌کند.

 


وی با تأکید بر اینکه اشتغال‌زایی برای مددجویان می‌تواند آن‌ها را به نیروهای مولد تبدیل کند، اظهار کرد: اشتغال پایدار مددجویان زمینه‌ساز توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است و سبب خروج آن‌ها از چرخه حمایتی می‌شود.
 

کد خبر 1165763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha