۵۷ محفل جزء‌خوانی در مساجد کردستان برگزار می‌شود

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: ۵۷ محفل جزء خوانی در سطح مساجد شهری و روستایی استان کردستان برگزار می‌شود.

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۵۷ محفل جزء خوانی در سطح مساجد شهری و روستایی استان کردستان برگزار می‌شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه محور فعالیت‌های قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان مساجد است، افزود: در ماه مبارک رمضان تمام مساجد کردستان میزبان محافل جزء خوانی قرآن کریم هستند.

 

 

گلباغی خاطر نشان کرد: به منظور آگاه‌سازی ‌مردم از محافل جزء‌خوانی قرآن کریم در کانال‌ها و شبکه‌های مجازی اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته است.

 

 

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اعزام قاریان برجسته استانی به محافل جزء‌خوانی شهرستان خبر داد و گفت: قاریان قرآنی استانی در شب‌های احیای ماه مبارک رمضان به صورت ویژه اعزام خواهند شد.

 

 

وی بیان کرد: در این راستا قاریان برجسته و ممتاز استانی از اول ماه مبارک رمضان به شهرستان‌های استان اعزام شده و در محافل جزء خوانی قرآن به قرائت پرداخته‌اند که مورد استقبال گرم فعالان قرآنی شهرستان قرار گرفته است.

 

 

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، عبدالرحمن امام قلی، فواد مولودی، سیدعباس حسینی، فریدون رشیدی، حسین عبدالملکی را از قاریان برجسته اعزامی استان کردستان رشمرد و اضافه کرد: این قاریان تاکنون به تعدادی از شهرستان‌های استان اعزام شده‌اند.

کد خبر 1165764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha