رسیدگی به وضعیت معلولان، یک ضرورت فرهنگی و اجتماعی است

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، رسیدگی به وضعیت معلولان و تامین رفاه این عزیزان، جلب مشارکت خیران و مردم نوع دوست در کنار اجرای طرح های جهادی را یک ضرورت فرهنگی و اجتماعی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام و المسلمین «رضا براتی زاده» امروز پنج شنبه در جریان بازدید از مرکز نگهداری و مراقبت از معلولان «راه نو»، با معلولان، مسئولان و پرسنل این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به وضعیت معلولان و تامین رفاه این عزیزان، جلب مشارکت خیران و مردم نوع دوست در کنار اجرای طرح های جهادی را یک ضرورت فرهنگی و اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی به معلولان مایه آرامش خاطر این عزیزان است چرا که امید به زندگی را در دل آنها زنده می‌کند و این موضوع که آنها در سخت ترین شرایط جسمی، همچنان یک عضو از جامعه پر تحرک ما هستند و هیچگاه فراموش نخواهند شد در ذهن و دل آنها نقش می بندد.

 

مقام عالی قضایی استان، گروه های بسیجی و جهادی که در عرصه های مختلف از جمله امور سازندگی و پزشکی و خدمات رسانی به محرومان همواره پیشتاز هستند را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و حاصل توصیه های اکید رهبری معظم انقلاب به دستگیری از محرومان دانست و ضمن قدردانی از گروه جهادی پزشکی مستقر در این مرکز، طرح شهید رهنمون که با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در حال اجرا است را یک الگو برشمرد که می تواند در مناطق و مراکز مختلف در کل استان بارقه های امید را در دل محرومان و مستضعفان جامعه روشن کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین براتی زاده در حاشیه این بازدید که معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان نیز وی را همراهی می کرد، با یکی از معلولان گفتگو و در جریان مشکلات حقوقی و قضایی وی قرار گرفت و دستور داد به منظور پیشگیری و رفع مشکل مورد نظر برای وی وکیل معاضدتی اختصاص یابد.

 

گفتنی است؛ در این مرکز، هم اکنون تعداد 35 معلول جسمی- حرکتی با مشکلات جسمی مختلف تحت نظر و مراقبت 10 نفر از مددکاران  نگهداری می شوند.

 

کد خبر 1165790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha