اراضی تغییر کاربری شده در شهرستان فردیس به ارزش ۸۰۰ میلیاردتومان آزادسازی شد

ناصرخاکی با اشاره به اهمیت راه اندازی قرارگاه صیانت از حقوق بیت المال گفت: اراضی تغییر کاربری شده در شهرستان فردیس به ارزش ۸۰۰ میلیاردتومان آزادسازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین ناصرخاکی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر آزادسازی ۴۰ هکتار از اراضی در حال تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان فردیس گفت: اراضی آزادسازی شده در شهرستان فردیس به ارزش ۸۰۰ میلیاردتومان است.

 

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی فردیس افزود: قرارگاه صیانت از حقوق بیت المال با هدف مقابله با تغییر کاربری اراضی غیرمجاز با هدف اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری و مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی فعالیت می کند.

 

ناصرخاکی اظهار کرد: مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز با همت دادگستری البرز با تجهیز گروه ها گردشی و شناسایی مستحدثات غیرمجاز در فرخ آباد شهرستان فردیس انجام شد. 

 

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی فردیس خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات، ۴۵ مورد تفکیک و قطعه بندی غیرمجاز، ۱۳۵ دیوارکشی غیرمجازی و هفت بنا ساخته شده همچنین ۳۵ مورد محوطه سازی در شهرستان فردیس در ۴۰ هکتار از اراضی کشاورزی به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان آزادسازی شد. 

 

کد خبر 1165829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha