اهدای خون خادمیاران رضوی بابل به نیابت از امام مهربانی ها

جعفرزاده از اهدای خون خادمیاران رضوی شهرستان بابل به نیابت از امام مهربانی ها همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان خبر داد.

«محمود جعفرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی شهرستان بابل برای مشارکت در فعالیت های عام المنفعه به نیت امام مهربانی ها حضرت رضا(ع)، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی در استان مازندران و اعلام نیاز مراکز درمانی به خون، جمعی از خادمیاران رضوی این شهرستان با حضور در پایگاه انتقال خون بابل به رسالت خودشان عمل کردند.

 

مدیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل افزود: خادمیاران کانون خدمت رضوی درزیکلا آخوندی به طور داوطلبانه در چهارشنبه امام رضایی جهت اهدای خون خود در ماشین سیار انتقال خون شهرستان بابل حضور یافته‌اند.

وی با تاکید براینکه اهدای خون خادمیاران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، اذعان کرد: برای گسترش فرهنگ اهدای خون مخصوصاً در شرایط کرونا لازم است تا همگان پای کار بیایند و این اقدام خداپسندانه و فرهنگ نوع دوستی را رواج دهند.


جعفرزاده با بیان اینکه این عمل خداپسندانه خادمیاران رضوی در یازدهمین روز از ماه رمضان با هماهنگی با سازمان انتقال خون شهرستان بابل صورت گرفت، گفت:خادمین افتخاری حضرت رضا(ع) به پویش اهدای نذر خون پیوستند تا نیاز حیاتی بیماران و اقشار نیازمند مرتفع شود و همچنین خادمیاران نشان دادند که نجات جان همنوعان در هر شرایطی مهم است.

کد خبر 1165830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha