برخورداری ۱۶ روستای شهرستان جهرم از تسهیلات اشتغال زایی بنیاد «برکت»

شفیعیان با اشاره به اینکه ۱۶ روستای شهرستان جهرم از تسهیلات کم بهره اشتغال زایی بهره مند شدند، گفت: در تلاش هستیم این روند برای دیگر روستاهای شهرستان نیز محقق شود.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال های پیاپی موضوع اقتصادی را به عنوان شعار سال مطرح کرده و به نحوی نقشه راه و مسیر تعالی کشور را در طی این سال ها ترسیم کردند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: به تبع نهادها و مسئولان مختلف نیز باید با تبعیت از فرامین رهبری انقلاب (مدظله العالی) در این مسیر و همچنین در راستای رفع موانع تولید گام بردارند.

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته به طور مستمر جلسات رفع موانع تولید و اشتغال در شهرستان جهرم برگزار شده است، عنوان کرد: اعتقاد داریم لزوماً نباید نگاه ها بر ایجاد اشتغال جدید متمرکز شود بلکه باید برای حفظ اشتغال موجود تلاش شود.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه تلاش ما بهره مندی از ظرفیت مجموعه هایی همچون «بنیاد برکت» به منظور توسعه اشتغال روستایی و اشتغال زنان بوده است، تصریح کرد: در این زمینه 16 روستای شهرستان جهرم از تسهیلات کم بهره اشتغال زایی بهره مند شده و در تلاش هستیم این روند در دیگر روستاهای شهرستان نیز محقق شود.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس بند الف تبصره 18 قانون بودجه، حمایت از تولید و اشتغال مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار کرد: بر اساس این تبصره قانونی، ادارات و ارگان ها مکلف به حمایت از تولید و اشتغال در حوزه های مختلف شده اند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم همچنین ایجاد بهره وری در حوزه های مختلف به ویژه حوزه کشاورزی با اقداماتی همچون اصلاح الگوی کشت، آبیاری نوین و... از جمله این امور به منظور رونق تولید و اشتغال عنوان کرد که شرایط برای تحقق آن از سوی دولت هموار بوده است.

 

کد خبر 1165871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha