به برکت خون شهدا امروز قرآن در صحنه است

حجت الاسلام صنعت پور با بیان اینکه جمهوری اسلامی افتخارش این است که به برکت خون شهدا امروز قرآن در صحنه است گفت: هرکجا مسئولین بدون شعار به قرآن عمل کردند توانستیم موفق شویم و هرجا به شعار بسنده شد به موفقیت دست پیدا نکردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور» امشب (پنجشنبه، 25 فروردین ) در مراسم محفل انسی با قرآن در مسجد رسول اکرم (ص) منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش امام رضا (ع) با بیان اینکه اگر امروزه مشکلات و گرفتاری هایی وجود دارد بخشی به دلیل سوء مدیریت و عمل نکردن به معارف الهی و انقلابی است گفت: هرکجا مسئولین بدون شعار به قرآن عمل کردند توانستیم موفق شویم و هرجا به شعار بسنده شد به موفقیت دست پیدا نکردیم.

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه برای قرآن سه رکن و وظیفه مهم عنوان شده که یکی از آنها قرائت و تلاوت قرآن است تصریح کرد: در قرآن از ماه مبارک رمضان به عنوان  ماه نزول قرآن نام برده شده و قرآن آمد تا ما را به اوج و عرش ببرد. امروز به برکت انقلاب اسلامی قرآنی که مهجور بود در صحنه است.

 

وی با تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین و روز ارتش، این روزها را روزهای تقابل جهادی نیروهای جان برکف ارتش اعلام کرد و افزود: یکی از کارهای لازم در ماه رمضان انس با قرآن و تلاوت ویژه قرآن است که باید آن را بصورت ویژه دید.

 

حجت الاسلام صنعت پور خاطر نشان کرد: تلاوت قرآن مقدمه ای است که باید در کنارش تدبر و تفکر در قرآن و آیات الهی نیز باشد. قرآن پند و نسخه ای برای عمل است و اگر برخی کشورها مشکل دارند برای تلاوت بدون عمل به قرآن است.

 

وی اظهار داشت: در منطقه کشورهایی هستند که در بخش تلاوت، چاپ قرآن به بهترین وجه تلاش می کنند اما مشکل اینجاست که به این نسخه عمل نمی کنند.

 

صنعت پور تاکید کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی تحریم ها ظالمانه آمریکا را تحمل می کند به خاطر عمل به قرآن است  و در فردای قیامت آنهایی که به این نسخه عمل کردند پاداش خوبی خواهند گرفت.

 

ناخدا یکم عرشه و ستاد «حمیدرضا سعادت» نیز در این مراسم تولید و انتشار ۲ نماهنگ حافظان دریا و سردار شهید سلیمانی، حضور در جشنواره تئاتر نداجا و کسب مقام اولی در رشته نویسندگی و کارگردانی، برگزاری هفت پویش کتابخوانی، اجرای مدرسه مهدویت برای اساتید قرآنی، برگزاری ۷۰ کلاس قرآن در ماه مبارک رمضان همچنین کسب رتبه‌های تک رقمی در رشته‌های مختلف مسابقات قرآنی را بخشی از اقدامات فرهنگی و قرآنی صورت گرفته در ناوگان شمال اعلام کرد.

 

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) پیشاپیش ۲۹  فروردین سالروز نیروی زمینی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یاد ۴۸ هزار شهید ارتش در طول دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: ارتباط و تعامل بسیار خوبی بین نیروی دریایی ارتش و همه مسئولین شهرستان وجود دارد و نیروی دریایی از احترام و جایگاه خوبی بین مردم انزلی برخوردار است و این دو عامل کمک خوبی برای انجام وظیفه خطیر سربازی ما در ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) است.

کد خبر 1165948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha