ساماندهی انجمن های فرهنگی و هنری جنوب کرمان از جیرفت کلید خورد

بهرام مسلمی مهنی گفت: ساماندهی انجمن های فرهنگی و هنری جنوب استان کرمان آغاز شده و اولویت برنامه های این اداره کل ساماندهی انجمن ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «بهرام مسلمی مهنی» در نشست با مدیران گروه های نمایشی جیرفت با بیان این مطلب که ما به دنبال تشکیل انجمن جیرفت هستیم، گفت: برای این که کار با سرعت انجام شود تشکیل کارگروه فرهنگ و هنر را در دستور کار قرار داده ایم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، هدف از تشکیل این جلسه را ساماندهی حوزه تئاتر و تشکیل شورای نظارت، رصد آموزشگاه ها و تشکیل انجمن ها دانست و افزود: اولین استارت کاری از ساماندهی و تشکیل انجمن ها در جیرفت زده می شود.
 
وی با بیان این مطلب که عدالت فرهنگی باید برقرار شود، خاطرنشان کرد: عدالت به این معنا است که هر کس را براساس عیار آن بسنجیم چرا که ظرفیت های هنری هر فرد نباید نادیده گرفته شود.
 
مسلمی مهنی با اشاره به این که نسبت به مشکلات آموزشگاه های هنری دغدغه مند و نگران هستم، ابراز کرد: انجمن ها باید با یکدیگر تعامل و همکاری کنند تا ظرفیت های شهر در کنار آنها قرار بگیرند.
 
گفتنی است؛ در این نشست روسای انجمن ها به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان نیز محسن پلاشی با رای اکثریت به عنوان رئیس انجمن نمایش شهرستان جیرفت انتخاب شد.
کد خبر 1165984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha