تمجید حجت الاسلام عبودی از فعالیت های قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی

حجت الاسلام عبودی ضمن تمجید و تحسین برگزاری محافل قرآنی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: اگر مسئولان ما برنامه ریزی اصولی داشته باشند، مردم نیز به شکلی که هم اکنون با حضور گسترده خود در این محفل قرآنی دارند، استقبال خود را نشان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالرحیم عبودی» در محفل انس با قرآن و همایش «جهاد تبیین» که در مصلی امام رضا (ع) شهر مارگون برگزار شد، از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگییلویه و بویراحمد، اداره کل تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی سپاه فتح، دارالقرآن کریمف جبهه فرهنگی انقلاب و ستاد نماز جمعه شهر مارگون به جهت برگزاری این محفل و همچنین قاریان و مردم شرکت کننده در این محفل قرآنی، تقدیر و تشکر کرد.

 

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تمجید از این حرکت زیبای که توسط ادارات و نهادهای استانی صورت گرفت، گفت: اگر ما زمانی انتقاد می‌کردیم، ولی اکنون تحسین، تجلیل و تقدیر می‌کنیم.

 

وی حضور قاریان برجسته بین المللی و استانی که از افتخارات استان هستند در این محفل نورانی را یک حرکت ارزشمند دانست و افزود: برگزاری محافل قرآنی با حضور مردم در مناطق مختلف استان تاثیر بسیاری در گسترش معارف قرآنی در جامعه دارد.

 

حجت الاسلام عبودی ضمن تحسین مجدد از برگزاری چنین محافلی در استان کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: اگر مسئولان ما برنامه ریزی درست و اصولی داشته باشند، مردم نیز به شکلی که هم اکنون با حضور گسترده خود در این محفل قرآنی دارند، استقبال خود را نشان خواهند داد.

 

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری این محافل را باعث آشنایی و مانوس شدن با کلام الهی دانست و اظهار کرد: استقبال خوب مردم از این محفل قرآنی نشان دهنده برنامه‌ریزی درست بوده و بیانگر این است که مردم عاشقانه با همه وجود به قرآن و اهل بیت (ع) معتقد هستند.

 

وی اظهار امیدواری کرد که این حرکت، یک حرکت پر خیر و برکتی باشد که تا پایان مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره فعلی همچنان ادامه داشته باشد و مردم ما از این محافل بهره مندی لازم را ببرند.

 

حجت الاسلام عبودی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه شهرستان مارگون که این فضا را فراهم کردند، افزود: مصلی نماز جمعه هم اکنون به مکان مقدسی برای برنامه های دینی، ارزشی و قرآنی تبدیل شده و قابل ستایش و تقدیر است.

 

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پدرانی و مادرانی که فرزندان خود را به این محافل قرآنی آورده اند تا با قرآن آشنا شوند، یقیناً چنین فرزندانی عاقبت بخیر خواهند شد.

 

گفتنی است در این محفل قرآنی و همایش «جهاد تبیین» که در مصلی امام رضا (ع) مارگون برگزار شد، قاریان بین المللی و استان کهگیلویه و بویراحمد به قرائت قرآن پرداختند که مورد تحسین امام جمعه و مردم شهر مارگون قرار گرفتند.

کد خبر 1166013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha