محفل اُنس با قرآن کریم در آبادان برگزار می‌شود

در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، محفل اُنس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته و بین المللی در آبادان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند امروز (جمعه ۲۶ فروردین) همزمان با سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان محفل اُنس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته و بین المللی در مسجد مهدی موعود (عج) آبادان برگزار می‌شود

 

شهروندان آبادانی و خرمشهری می‌توانند ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در این آئین مذهبی شرکت کنند.

 

همچنین شب گذشته نیز پوستر نخستین جشنواره قرآنی مهاجر منطقه آزاد اروند در مصلای نماز جمعه آبادان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا و ترویج فرهنگ قرآنی رونمایی شد.

 

حجت الاسلام عادل فریحی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، عنوان نخستین جشنواره قرآنی اروند را مسابقه مهاجر برشمرد و اظهار کرد: این رقابت ها در ۲ بخش خواهران و برادران و در ۲ مقطع سنی زیر ۱۷ سال و بالای ۱۷ سال در روز هفتم و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نحوه شرکت در مسابقات برای افراد زیر ۱۷ سال را حفظ یک تا سه جزء از قرآن کریم و یا اذان دانست و افزود: افراد بالای ۱۷ سال نیز می توانند در بخش‌های حفظ جزء های پنج، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل و اذان به رقابت بپردازند.

 

وی تصریح کرد: جشنواره قرآنی مهاجر با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، شهرداری و شورای شهر آبادان، با هدف گرامیداشت شهدای قرآنی منا و ترویج فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1166017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha