از همه ظرفیت‌ها جهت رفع موانع و مشکلات کشاورزان استفاده می‌شود

ساداتی‌نژاد با بیان اينکه استان خوزستان قطب کشاورزی است گفت: دغدغه کشاورزان مورد توجه قرار خواهد گرفت و از همه ظرفیت‌ها جهت رفع موانع و مشکلات کشاورزان استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سید جواد ساداتی‌نژاد» شب گذشته در نشست اجرای پروژه‌های مهم و بزرگ شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با توجه به درخواست نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، پس از ماه مبارک رمضان با برگزاری نشست تخصصی با حضور مسئولان اندیمشک و مدیران استانی مشکلات حوزه کشاورزی این شهرستان پیگیری خواهند شد.

 

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اينکه استان خوزستان قطب کشاورزی است افزود: دغدغه کشاورزان مورد توجه قرار خواهد گرفت و از همه ظرفیت‌ها جهت رفع موانع و مشکلات کشاورزان استفاده می‌شود.

 

وی اذعان کرد: شهرستان اندیمشک ظرفیت و پتانسیل‌های بسیار خوبی در حوزه کشاورزی دارد و موانع و مشکلات حوزه کشاورزی، دامپروری و شیلات اندیمشک بررسی و رفع خواهند شد.

 

«آقارضا فتوحی» نیز با اشاره به اینکه شهرستان اندیمشک باید به پایلوت حوزه کشاورزی تبدیل شود ابراز کرد: با توجه شرایط خاص و ویژه این شهرستان و در جهت بهره‌وری مناسبت از آب آن، لازم است به عنوان پایلوت قرار گیرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: طرح‌های زود بازده در شهرستان اندیمشک می‌توانند اشتغالزایی و افزایش تولید را به همراه داشته باشند و اگر تسهیلات مناسبی در این زمینه در نظر گرفته شود، گامی بزرگ برای تقویت این بخش خواهد بود چرا که اندیمشک از ظرفیت‌های جاده‌ای، ریلی و سایر ویژگی‌های خاص برخوردار است.

 

وی خاطر نشان کرد: شمال استان خوزستان به ویژه شهرستان اندیمشک از ظرفیت‌های تولیدی برخوردار است که ضرورت دارد بازار محصولات کشاورزی در شمال خوزستان ساماندهی شوند و در این زمینه، تشکیل یک کارگروه ویژه تشکیل صورت گیرد.

کد خبر 1166025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha