شرکت های دانش بنیان باید در راستای حل مسئله باشند

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: باید برای شرکت های دانش بنیان ضوابط تعیین شود و در راستای حل مسئله باشند تا بتوانیم محصول نهایی را در همه موارد گوناگون صادر کنیم و باید از خام فروشی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۶ فروردین حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن تبریک پیشاپیش میلاد کریم اهل بیت (ع)، گفت: ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت برای خودسازی و نزدیک شدن به خدای متعال است و از منظر اولیای الهی دوست داشتنی ترین ماه نام گرفته و بهترین فرصت انفاق کردن به فقرا است.

 

امام جمعه قلعه گنج بیان کرد: دعوت نامه خداوند برای مهمانی در این ماه، بالاترین مدال افتخار برای یک انسان مسلمان است.

 

وی روزه گرفتن در ماه ضیافت الهی را دارای آثار و فواید  تربیتی دانست و افزود: روزه داری تقویت پایداری، صبر، آرامش، نشاط، آخرت گرایی، قدرت بر کنترل شهوت و عامل تقویت اخلاص است.

 

حجت الاسلام احمدی نیک با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران و مسئولان نظام، ابراز کرد: باید از فرصت های معنوی مخصوصا ماه مبارک رمضان بهترین استفاده را کنیم و نیت های مان صادق و اهل استغفار باشیم.

 

خطیب جمعه قلعه گنج غرور و انفعال را ۲ آسیب، برشمرد و اظهار کرد: غرور مقدمه سقوط انسان است و انفعال به طور کلی همان یاس و ناامیدی است که سم مهلک می باشد و راه مقابله با انفعال در نظام مقدس جمهوری اسلامی، وعده های الهی بر تاثیر گذاشتن کید و مکر دشمن در صورت صبر، تقوا و تجربه های موفق نظام است.

 

وی خاطرنشان کرد: باید برای شرکت های دانش بنیان ضوابط تعیین شود و این ضوابط در راستای حل مسئله باشند تا بتوانیم محصول نهایی را در همه موارد گوناگون صادر کنیم و باید از خام فروشی جلوگیری شود.

 

امام جمعه قلعه گنج عنوان کرد: اگر دولت مردمی باشد فاصله حاکمیت و مردم کم خواهد شد و نقشه دشمنان نقش بر آب می شود.

 

وی با بیان این مطلب که فلسطین و قدس شریف همچنان اولویت اول جهان اسلام است، تصریح کرد: امسال قطعا روز قدس متفاوتی خواهیم داشت، به نفع رژیم سعودی است که هرچه سریع‌تر جنگ و تجاوز به یمن را متوقف کند زیرا در این میدان هیچ پیروزی ندارد.

 

حجت الاسلام احمدی نیک با اشاره به مذاکرات هسته ای به بیان چند نکته پرداخت و گفت: اول تایید مسیر مذاکرات که قطعا این حمایت ها پشتوانه ای قوی برای ما خواهد بود در ادامه مسیر، دوم با احتمال به نتیجه نرسیدن مذاکرات، کشور ما در هر شرایطی و با هر نتیجه ای نباید معطل این مذاکرات بماند.

 

خطیب جمعه قلعه گنج ادامه داد: سوم آمریکا مسئول متوقف مذاکرات است چرا که آمادگی خروج سپاه از سازمان‌های تروریستی ندارد چهارم آمریکا در بن بست مذاکرات گرفتار شده است بنابراین فرمایشات و توصیه های راهبردی و کاربردی رهبری برای همه مسئولان و آحاد مردم راه گشا است.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: توقع و انتظار به حق مردم از دولتمردان این است که برنامه‌ریزی دقیق و درست کنند تا حاصل تلاش ها و زحمات آنها مخصوصا عواید حاصل از فروش نفت در بهبود زندگی و معیشت مردم مشهور و ملموس باشد.

کد خبر 1166027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha