شیشه عمر صهیونیست‌ها در حال شکستن است

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه شیشه عمر صهیونیست‌ها در حال شکستن است، افزود: رژیم صهیونیستی در یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین روزهای حیات جعلی خود قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه قیدار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از مقاومت هیأت مذاکره‌کننده در مقابل زورگویی‌ها و زیاده ‌خواهی‌ها ابراز خوشحالی کردند، تصریح کرد: ایشان مسؤولان مذاکرات را، انقلابی، متدیّن و پر جدّ و جهد خواندند و فرمودند: طرف مقابل که بدعهدی کرد و از برجام خارج شد الان احساس درماندگی و بن بست می‌کند اما نظام اسلامی که با اتکای به مردم از مشکلات زیادی عبور کرده، از این مرحله هم عبور خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام سید علی موسوی افزود: مقام معظم رهبری مسؤولین را از هر گونه معطلی در برنامه‌ریزی امور کشور و وابسته‌سازی آن به مذاکرات هسته‌ای، بر حذر داشتند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری یک توصیه دلسوزانه و خیرخواهانه هم به حکام سعودی داشتند و آن این بود که چرا به جنگی که می دانید احتمال پیروزی در آن را ندارید ادامه می دهید؟ راهی پیدا کنید و خود را از این معرکه خارج کنید، تصریح کرد: رهبر انقلاب در توصیه‌های پایانی به مسؤولان کشور گفتند: فرصت مسؤولیت بسیار زودگذر است و هر ساعتِ آن را قدر بدانید.

 

موسوی ادامه داد: توصیه به دولت و مجلس برای رعایت خطوط فاصل و عمل کردن در حیطه وظایف و اختیارات، آخرین توصیه رهبر انقلاب به مسؤولان کشور بود.

 

امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه سخت‌ترین روزهای حیات جعلی رژیم صهیونیستی در حال سپری شدن است، افزود: رژیم صهیونیستی در یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین روزهای حیات جعلی خود قرار دارد.

 

وی تاکید کرد: ماه رمضان برای صهیونیستها یادآور رعب و وحشت است و عملیات‌های شهادت طلبانه لرزه بر اندام صهیونیست‌ها می‌اندازد.

 

موسوی با تاکید بر اینکه شیشه عمر صهیونیست‌ها در حال شکستن است، افزود: رژیم صهیونیستی با کشیدن دیوار و تشدید اقدامات امنیتی می‌کوشد که برای صهیونیست‌ها امنیت ایجاد کند اما تکرار عملیات‌های شهادت طلبانه به خوبی ناکامی آنها را نشان می‌دهد.

کد خبر 1166059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha