مسئولان فضای مجازی در برابر ولنگاری فرهنگی پاسخگو باشند

حجت الاسلام صفری گفت: مسئولان فضای مجازی در برابر ولنگاری فرهنگی و پروسه حیا زدایی و بی عفتی و بی غیرتی در این فضا باید پاسخگوی خدا و مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه لاهرود، حجت الاسلام  «حسن صفری» امروز (جمعه 26 فروردین ماه ) در خطبه های نماز جمعه در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) گفت: جنگ روانی و فضای مجازی از جمله مهمترین مشکلات کشور است.

 

امام جمعه لاهرود افزود: وزیر ارتباطات به جای درس اخلاق و سخنرانی در مورد فضیلت ماه مبارک رمضان به ساماندهی فضای مجازی بپردازد.

 

وی یادآور شد: مسئله گرانی، مافیای خوردو، مسائل و مشکلات اقتصادی همچنان در صدر مشکلات کشور و مردم است.

 

حجت الاسلام صفری تاکید کرد: انتظار مردم از مجلس انقلابی ما، شفاف سازی آرا و اموال مسئولان و نمایندگان، ارائه طرح و رسیدگی به معیشت و اقتصاد کشور و ساماندهی فضای مجازی است.

 

خطیب نماز جمعه لاهرود خاطر نشان کرد: مسئولان فضای مجازی در برابر ولنگاری فرهنگی و پروسه حیا زدایی و بی عفتی و بی غیرتی در این فضا باید پاسخگوی خدا و مردم باشند.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی مسئولین تاکید فرمودند «معطل مذاکرات هسته ای نشوید برای مردم کار کنید و مشکلات مردم را حل کنید، مردمی باشید و مردمی بمانید غرور و انفعال، یاس و ناامیدی شما را فرا نگیرد».

 

حجت الاسلام صفری بیان داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، هر سه قوا باید دست در دست هم مشکلات مردم را حل کنند، امید مردم را تضعیف نکنند.

 

وی با تبریک میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و دهه اکرام ایتام و نیازمندان در ماه میهمانی خدا، افزود: ماه رمضان ماه بندگی و عبودیت بوده و فرق عبودیت و عبادت در این است که بین نماز اول وقت و گره گشایی از کار خلق بدانیم وظیفه کدام است.

 

امام جمعه لاهرود تصریح کرد: عبودیت یعنی اینکه کمک به خلق، نجات جان و مال و آبروی مسلمان بر نماز اول وقت، تاکید میکنم نماز اول وقت نه نماز ترجیح دارد.

 

وی در خاتمه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را که در همه صحنه ها آماده ایثار و فداکاری هستند تبریک گفت.

کد خبر 1166060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha