جدی گرفتن جهاد تبیین پاسخ کوبنده به دشمنان و بدخواهان نظام خواهد بود

حجت‌الاسلام مطیعی جدی گرفتن جهاد تبیین را پاسخ کوبنده به دشمنان و بدخواهان نظام دانست وگفت: این مهم می‌طلبد تا مباحث آن در جامعه مطرح و از تریبون‌های مختلف نقش و اهمیت آن اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی» در نماز جمعه این هفته سمنان بابیان اینکه شمن امروز می‌کوشد تا از طریق مختلف بتواند بر ذهن و روان جوانان نفوذ و نقشه‌های شوم خود را عملیاتی کند،گفت: القای ناکارآمدی نظام در جامعه یکی از شگردهایی که دشمن طی یک دهه گذشته به دنبال آن بوده و خوشبختانه با هوشیاری مردم منتهی به شکست شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه جدی گرفتن جهاد تبیین پاسخ کوبنده به دشمنان و بدخواهان نظام خواهد بود، افزود: این مهم می‌طلبد تا مباحث آن در جامعه مطرح و از تریبون‌های مختلف نقش و اهمیت آن اطلاع‌رسانی شود.

 

وی با اشاره به حکم اقتدار نظام دشمن علیرغم حیله‌های مختلف نتوانسته به اهداف خود دست یابد، اظهار داشت: حضور همیشه در صحنه مردم، تلاش نیروهای مسلح و از جان گذشتگی جوانان انقلابی و برکت خون شهدا ز جمله مهم‌ترین عوامل ناکامی دشمن به شمار می‌رود.

 

حجت الاسلام مطیعی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال اظهارداشت: ایجاد و حمایت از دانش‌بنیان‌ها به منظور تحقق شعار سال مبنی بر«تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» براساس برنامه، اولویت‌بندی و نیاز سنجی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: توسعه واحدهای دانش‌بنیان‌ به گونه‌ای باشد که عرصه‌های مختلف مانند کشاورزی، معدن و صنعت را شامل شود.

 

وی ادامه داد: ارزآوری، صادرات، اشتغالزایی و خودکفایی از محورهای مهم و مورد توجه در توسعه واحدهای دانش‌بنیان به منظور تحقق شعار سال باشد.

 

امام جمعه سمنان با تأکید براینکه مسئولان و مدیران باید خدمت به مردم را یک اصل و توفیق بدانند که نصیب آن‌ها شده است،ادامه داد: پاسخ مناسب به حل مشکلات تنها درخواست مردم از مسئولان است که انتظار می‌رود مدیران نسبت به آن اهتمام کافی را داشته باشند و سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی  با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای تزکیه نفس است و نمازگزاران از لحظه لحظه‌های این ماه پرفیض بهره ‌بگیرند و غافل نشوند.

کد خبر 1166070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha