توزیع چهل بسته معیشتی میان نیازمندان توسط کانون فرهنگی هنری شهید صالحی

حجت الاسلام حسن فرزانه موحد از توزیع چهل بسته معیشتی میان نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری شهید صالحی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین «حسن فرزانه موحد» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با  اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان به ویژه در دین مبین اسلام گفت: در شرایط خاص امروز این ضرورت بیشتر شده و وظیفه دینی و انسانی ماست.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی افزود: کانون فرهنگی هنری شهید صالحی در همین راستا و به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان چهل بسته معیشتی تهیه و بین خانواده های نیارمند توزیع کرد.

 

حجت الاسلام فرزانه موحد افزود: در این حرکت خداپسندانه بسه های معیشتی هریک به ارزش تقریبی ۳۵۰ هزار تومان ، بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با اشاره به اقلاماین بسته ها گفت: این بسته ها شامل عدس ، نخود ، ماکارونی، سویا، سوسیس، کالباس، قند، رب گوجه ، برنج و گوشت گوسفندی می باشد.                                 

 

وی یادآور شد: این امر خداپسندانه باهمت خیرین و نوجوانان کانون شهید صالحی، حسینیه حضرت زینب و بنیادخیریه مهربانی انجام شد.

 

لازم به ذکر است در پی شیوع کرونا ویروس و از همان روزهای آغازین بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های جهادی را در راستای مبارزه با این ویروس شروع کرده اند که همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1166102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha