همه باید تلاش کنیم  تا مسجد کارکرد واقعی  و جایگاه اصلی خود را پیدا کند

امام جمعه بخش رودهن شهرستان دماوند گفت: همه باید تلاش کنیم تا مسجد کارکرد واقعی و جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نشست مشترک ائمه جماعات، هئیت امنا مساجد و فرمانده پایگاه های بسیج و برخی از معتمدین،  در راستای اعتلای مساجد، در دفتر امام جمعه بخش رودهن برگزار شد.

 

لازم به ذکر است، این  نشست با حضور امام جمعه بخش رودهن، فرماندار شهرستان دماوند، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند، بخشدار رودهن، رئیس بانک های ملی شرق استان تهران، فرمانده حوزه ۲ علی ابن ابیطالب (ع) بخش رودهن، شهردار رودهن، شهردار آبعلی در دفتر امام جمعه بخش رودهن برگزار گردید.


حجت الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن شهرستان دماوند در این نشست گفت:  مساجد همواره منشأ برنامه های مفید و کارهای خیر بوده اند و در تربیت نسل های کار آمد و خدمات اجتماعی درخشش داشته اند.


وی افزود: جایگاه اصلی مسجد تبدیل شدن آن به ملجأ حل مشکلات مردم در عرصه های مختلف است و همه باید تلاش کنیم  تا مسجد کارکرد واقعی  و جایگاه اصلی خود را پیدا کند.


حجت الاسلام حسینی جایگاه مسجد را در نظام اسلامی بسیار مهم دانست و تصریح کرد:‌انسجام و هم افزایی و اتحاد ارکان مسجد با یکدیگر گام مهم تبدیل شدن مسجد به پناهگاه مردم است، مسجد هر محل باید جایگاهی پیدا کند که پیگیر مسائل و مشکلات مختلف آن محل باشد و مسئولین را برای پاسخگوئی و حل مشکلات به مسجد بکشاند.

 

گفتنی است، در پایان این نشست تعدادی از ائمه جماعات، هئیت امنا و فرماندهان پایگاههای بسیج به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و خواستار پیگیری برخی مشکلات از مسئولین شهرستان دماوند شدند.

کد خبر 1166247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha