آموزش و پرورش زیرکوه با جایگاه مطلوب فاصله دارد

غیرتی با بیان اینکه آموزش و پرورش زیرکوه با جایگاه مطلوب فاصله دارد، گفت: اگر بخواهیم آینده خوبی را برای شهرستان زیرکوه بسازیم بدانید که نقطه شروع آموزش و پرورش است و برای همین نیاز به کار جهادی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا غیرتی» امروز (۲۷ فروردین) در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش زیرکوه اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از نهادهای تاثیرگذار در جامعه بعد از نهاد خانواده است و محل پرورش استعدادهای دانش آموزان محسوب می شود.

 

 

سرپرست فرمانداری زیرکوه در ادامه بیان کرد: ریل توسعه کشور در همه زمینه های اقتصادی، سیاسی و غیره از آموزش و پرورش عبور می کند بنابراین نگاه ما باید به آموزش و پرورش نگاه ویژه باشد. ‌

 

 

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه زحمات زیادی در آموزش و پرورش زیرکوه کشیده شده است اما هنوز با جایگاه مطلوب خود فاصله دارد و نیازمند نگاه و کار جهادی است و اگر بخواهیم تحولی در جایی ایجاد کنیم لازمه این تحول همین جابجایی ها است و تلاش می کنیم مشکلات زیرساخت های آموزش و پرورش این شهرستان رفع شود.

 

 

غیرتی با بیان اینکه آموزش و پرورش را با هیچ نهادی نمی توان مقایسه کرد، ادامه داد: به این دلیل که آموزش و پرورش یک نهاد انسان ساز است و این برای ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

 

سرپرست فرمانداری زیرکوه با اشاره به اینکه کرونا فروکش کرده و باید با توان بیشتر عقب ماندگی ها را جبران کنیم، افزود: باید برنامه محور باشیم و سرلوحه کار ما این باشد که رشد و توسعه آموزش و پرورش به زودی اتفاق افتد و در این راه باید در بدنه آموزش و پرورش از نیروهای مجرب و جوان و انقلابی و جهادی استفاده شود.

 

 

غیرتی تاکید کرد: اگر بخواهیم آینده خوبی را برای شهرستان زیرکوه بسازیم بدانید که نقطه شروع آموزش و پرورش است و برای همین نیاز به کار جهادی داریم و این عزم در دولت وجود دارد که زیرکوه باید ویژه دیده شود و در راس این توجه، آموزش و پرورش قرار دارد.

 

 

سرپرست فرمانداری زیرکوه در پایان گفت: از مدیریت جدید آموزش و پرورش می خواهیم تا درخواست ها و درد دل های احتمالی فرهنگیان را با سعه صدر گوش دهد و پیگیر حل مشکلات فرهنگیان باشد.

 

 

کد خبر 1166265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha