دشمنان به دنبال تحقیر دستاوردهای نظام هستند

سردار عباسقلی زاده گفت: آخرین ترفند دشمن در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران، بی ارزش شمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «اصغر عباسقلی زاده» در مراسم بزرگداشت شهدای عملیات والفجر یک جهاد تبیین را عاملی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و گفت: نباید اجازه دهیم دشمن با بمباران اطلاعاتی از طریق فضای رسانه ای، جامعه را به یاس و ناامیدی سوق دهد.

فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر در میدان جنگ رسانه‌ای با دشمن هستیم و باید همانند دوران دفاع مقدس از آرمان‌ها و عزتی که شهدا برای کشور به وجود آورده اند محافظت کنیم.

وی افزود: آخرین ترفند دشمن در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران، بی ارزش شمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است و جوانان باید همانند پدران خود که در طول هشت سال دفاع مقدس از عزت کشور دفاع کردند به میدان بیایند و دستاوردهای این نظام مقدس را به جهانیان تبیین کنند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اجرای جهاد تبیین است که بیشترین مخاطب اجرایی این موضوع جوانان کشور هستند که می‌توانند با علم و درایت خود در نشان دادن افتخارات کشور پس از پیروزی آن گام‌های بلندی برداشته و ایران را نمونه کشوری مستحکم، باایمان و ولایت مدار به جهانیان معرفی کنند.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به افتخارآفرینی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، شهید مدافع حرم محرم علیپور را نمونه بارزی از اسوه و مردانگی دانست و یادآوری کرد: این شهید بزرگوار با درایت و آگاهی و با شناخت لحظه‌ها در مقابل دشمنان اسلام ایستاد و با گذشت از خانواده و فرزندان و خون خود، پا در رکاب ولایت گذاشت.

کد خبر 1166268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha