برگزاری جشن ولادت کریم آل الله امام حسن مجتبی(ع) در روستای محمدیه

خسرو بیگی از برگزاری جشن ولادت با سعادت کریم آل الله، امام حسن مجتبی(ع) در روستای محمدیه خبر داد.

«محمد رضا خسروبیگی» ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به همت کانون و با حضور اعضا و اهالی روستا جشن ولادت کریم اهل بیت(ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مسجد حضرت خاتم الانبیا (ص) روستای محمدیه برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای محمدیه افزود: این جشن با سخنرانی حجت الاسلام گلستانی و مدیحه سرایی حاج غلامحسن بابایی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم در روز شنبه 27 فرودین، از ساعت 21در مسجد حضرت خاتم الانبیا (ص) روستای محمدیه برگزار می شود، افزود: این مجلس معنوی با حضور خواهران و برادران برگزار می گردد.

خسروبیگی همچنین به برنامه های ماه مبارک رمضان کانون اشاره کرد و گفت: در این ایام برنامه های مختلفی از جمله قرائت قرآن کریم، جزء خوانی قرآن، مناجات خوانی و محافل سخنرانی و قرآنی و نماز جماعت با حضور اعضا برگزار شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای محمدیه برگزاری جلسات حلقه های صالحین را از دیگر برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد: این جلسات معنوی ویژه جوانان و نوجوانان است که با پرسش و پاسخ همراه است.

 

وی خاطر نشان کرد: این جلسات حلقه های صالحین با هدف آموزش نماز، وضو، قرآن، آشنایی جوانان و نوجوانان و کودکان با مواضع اسلام و واجبات ومحرمات و... برگزار می شود.

کد خبر 1166316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha