نظارت مستمر بر استاندارد دستگاه های آسانسور

قنبریان با اشاره به نظارت مستمر بر استاندارد دستگاه های آسانسور گفت: در هفته جاری، سه دستگاه آسانسور غیر استاندارد در شهرستان های ازنا و الیگودرز پلمپ شد.

« مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به صورت مستمر مراکز مشمول استاندارد اجباری رصد می شوند.

 

وی با اشاره به نظارت بر دستگاه های آسانسور استان، افزود: در هفته جاری، سه دستگاه آسانسور غیر استاندارد در شهرستان های ازنا و الیگودرز پلمپ شد.

 

مدیرکل استاندارد لرستان خاطرنشان کرد: در راستای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، طی 10 مورد بازرسی کارشناسان این اداره کل از شهرستان های ازنا و الیگودرز، یک دستگاه آسانسور غیر استاندارد در ساختمان پزشکان به دلیل عدم استانداردسازی و بی توجهی به تذکرات مکرر کارشناسان استاندارد، و دو دستگاه آسانسور بنا به تقاضای مالکان آن در ساختمان های شخصی، پلمب شد.

 

وی بیان کرد: با توجه به این که آسانسورهای برقی مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند و این مهم، بارها از طریق مکاتبات، جراید، مصاحبه و ... به اطلاع دستگاه های اجرایی، مراکز دولتی، بیمارستان ها و ... رسانده شده است، در راستای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، پلمپ آسانسورهای غیر استاندارد با اخذ مجوز از مقام قضایی، در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

کد خبر 1166367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha