متخلف قاچاق پوشاک در نهبندان به پرداخت ۸۹۴ میلیون تومان محکوم شد

حسن پور گفت: عامل قاچاق پوشاک در نهبندان به پرداخت ۸۹۴ میلیون تومان محکوم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین حسن پور» امروز (27 فروردین) به رسانه ها گفت:  مامورین ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان در حین کنترل خودروهای عبوری محور زاهدان به بیرجند از یک دستگاه خودروی سواری تعداد 110 ثوب شلوار لی و 70 ثوب تی شرت قاچاق کشف کردند.

 

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه مامورین ایست و بازرسی سهل آباد گزارش این قاچاق را جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال کردند، افزود: پس از محرز شدن وقوع تخلف بر اساس مدارک و مستندات موجود در پرونده، متهم در شعبه علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت مبلغ 404 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

 

وی با بیان اینکه این عامل به پرداخت ۸۹۴ میلون تومان محکوم شد،  گفت: خودرو متعلق به شخص حامل کالای قاچاق نبود، لذا به موجب تبصره 4 ماده 20 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبلغ 490 میلیون ریال جریمه نقدی بدل از ضبط خودرو نیز به محکومیت متهم اضافه شد.

 

حسن پور گفت: بر اساس ماده 20 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز وسایل نقلیه سبک مورد استفاده در قاچاق کالا چنانچه ارزش کالای مکشوفه بیش از 100 میلیون ریال باشد ضبط می شود.

 

 

کد خبر 1166396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha