لزوم حضور جهادگران در کمیسیون محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز

آیت الله دژکام گفت: جهادگران با محوریت بسیج سازندگی فارس می توانند در کمیسیون محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نقش آفرین باشند و بستر این حضور می تواند توسط شورای اسلامی شهر شیراز و بسیج سازندگی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (شنبه 27 فروردین) در نشست صمیمی جمعی از مسئولین گروه های جهادی که در آستانه رزمایش «جهادگران فاطمی» فارس برگزار شد، گفت: برای سامان دهی ایده آل وضعیت معیشت و زندگی مردم به فعالیت باید بخش های مختلف در جامعه نیاز داریم و گروه های جهادی در این خصوص اهمیت فراوانی دارند و باید در عرصه تولید ورود تخصصی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: از توان گروه های جهادی در عرصه تولید باید با مطالعه و دانش استفاده شود و تا زمان حل نشدن مسئله تولید، نمی توان مشکلات جامعه در حوزه اقتصاد را حل کرد و دولت در موضوع تولید، نقش مهمی دارد.

وی اضافه کرد: اقدامات گروه های جهادی در عرصه های مختلف نباعث ایجاد تاب آوری اجتماعی در جامعه شده است و دولت در کنار کار جهادی این گروه ها باید اقدامات لازم را انجام دهد.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: وجود ضعف در بخش تولید و فساد در بخش توزیع، دلیل گرانی است و ورود نخبگان جوانان جهادگر این عرصه می تواند کارساز باشد.

وی ادامه داد: جهادگران با محوریت بسیج سازندگی فارس می توانند در کمیسیون محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نقش آفرین باشند و بستر این حضور می تواند توسط شورای اسلامی شهر شیراز و بسیج سازندگی فراهم شود.

خاطر نشان می شود، امام جمعه شیراز در پایان درخواست کرد بسیج سازندگی بستر حضور وی را در اردوهای جهادی فراهم کند و حضور جهادگران به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز نیز فراهم خواهد شد.

کد خبر 1166412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha