ظرفیت نیروی انسانی جوان و خلاق استفاده می‌شود

فرماندار سنندج گفت: برای رفع مشکلات سنندج و تحقق اهداف، از ظرفیت نیروی انسانی جوان و خلاق استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حسن عسگری فرماندار سنندج در آئین تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان اظهار کرد: مسئولیت امانتی است که باید در راه خدمت به مردم استفاده شود چرا که صاحبان اصلی انقلاب مردمند و هرجا مردم پای کار بودند معجزه ایجاد شده است بنابراین باید دنبال جلب اعتماد مردم باشیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات و سایر عرصه‌ها پای کار بوده‌اند و در دوران انقلاب سختی‌ها را تحمل کردند، افزود: باید مسئولان دنبال رفع مشکلات مردم که از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی به شمار می‌روند، باشند.

 

 

فرماندار سنندج اضافه کرد: این دولت نشان داده است مرد کارهای بزرگ وده و نمونه بارز آن کرونا و واکسیناسیون است که امروز شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا هستیم.

 

 

عسکری اذعان کرد: باید با روحیه جهادی خود را نوکر مردم بدانیم و از ظرفیت نیروی انسانی جوان و خلاق بهره ببریم چرا که بی‌شک سنندج نیازمند توجه ویژه است و باید بدنبال حل مشکلات باشیم.

 

 

وی با تاکید بر خدمت‌رسانی به مردم سنندج، گفت: بعنوان دانش‌آموخته مدیریت در سطح شهرستان و استان بخوبی به مسائل و مشکلات آگاه هستم و قطعا افق دید ما رفع مشکلات مردم است که نیازمند بهبود وضعیت و همراهی مدیران بالادستی است.

 

 

عسکری اعلام کرد: تلاش برای حل مشکل آب شرب سنندج و حاشیه شهر، ساماندهی و خدمات رسانی حاشیه نشینان سنندج، جلوگیری از مهاحرت روستاییان با رونق درآمد روستاییان از طریق خانه‌های بوم گردی و رونق صنایع دستی و همچنین انجام اقدامات عمران شهری، احداث تفرجگاههای بزرگ از اولویت‌های کاری است که در این شهرستان پیگیری خواهد شد.

 

وی، توجه به مطالبات روحانیون و ماموستاها در منطقه، توجه به نیازهای جوانان در حوزه ورزش، اشتغال، تلاش برای آسیب‌های سطح شهر سنندج، استفاده حمایتی از سمن‌ها را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار فرمانداری سنندج ر استان اعلام کرد.

 

 

خدمت به مردم اولویت کارم بوده است

 

 

یحیی نظری فرماندار سابق شهرستان سنندج نیز در این مراسم اظهار کرد: حدود قریب به ۱۴ ماه است که در شهر مناره‌ها در خدمت مردم بودم و در شرایطی این مسئولیت را پذیرفتم که مصادف با مهمترین رویداد سیاسی یعنی انتخابات شهر و روستا و ریاست جمهوری بود.

 

 

وی افزود: در طول سی سال خدمت در مسئولیت‌های مختلف سعیم بر این بوده که کار و تلاش برای مردم را سرلوحه کارم قرار دهم.

 

 

نظری تصریح کرد: در وزارت کشور از بزرگترین کارهای اجرایی بحث انتخابات است که در مرکز استان این رویداد سیاسی علیرغم شیوع کرونا با امنیت و بخوبی برگزار شد و همه فعالان سیاسی و اجتماعی برای برگزاری باشکوه این رویداد تلاش می‌کنند و ما هم برای مشارکت باشکوه با رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

 

فرماندار سنندج اذعان کرد: در طول مدت خدمتم پروژه‌های بسیاری به نتیجه رسید که پیگیری خط انتقال اب شرب سنندج از جمله این طرح‌ها بود.

 

 

نظری با اشاره به اینکه در هفته دولت ۱۱۹ میلیارد طرح افتتاح شد، اضافه کرد: اجرای طرح‌های هادی، راه و شهرسازی و پروژه‌های عمرانی گسترده‌ای در مناسبت‌های مختلف در سنندج انجام شد که همگی بیانگر پیگیری و تلاش همکاران فرمانداری و مسئولان استانی و شهرستانی بوده است.

کد خبر 1166436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha