کمک ۱۰۰میلیون تومانی خیرین در جشن گلریزان فریدونکنار

برمر از کمک یکصد میلیونی بسیجیان و خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان فریدونکنار خبر داد و گفت: همچنین بسته های معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰هزار تومان برای خانواده های زندانیان تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمد برمر» شامگاه گذشته(۲۷فروردین) در آئین جشن گلریزان با عنوان نسیم امید که به یمن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) با حضور و همدلی کریمانه خیرین فریدونکناری برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در هتل سلطان این شهرستان برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی عبادات و بندگی در ماه مبارک رمضان با بیان اینکه بعد از اهدای کمک مقام معظم رهبری برای آزادی جرائم غیر عمد در طلیعه ماه رمضان بلافاصله یک ستاد مردمی و خودجوش برای تداوم این عمل خداپسندانه در شهرستان فریدونکنار تشکیل شد، اظهار کرد: فراهم شدن زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، نیازمند، عائله مند و سادات محور فعالیت این ستاد است.

 

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه این ستاد مورد حمایت نهادهای انقلابی و شورای تامین شهرستان قرار گرفت، افزود: به سرعت این ستاد به کار ستادی و تشکیلاتی ادامه داد و پویش های مردمی را در سطح شهرستان فراگیر کرد.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه در مدت کوتاهی موفق به برگزاری جشن گلریزان در شب ولادت کریم اهل بیت(ع) با حضور خیرین، اعضای شورای تامین و مدیران سازمان زندان ها از استان تا شهرستان شدیم، ادامه داد: پایگاه مقاومت بسیج برای تقویت این حرکت عمومی و خیرخواهانه همکاری خوبی داشتند.

 

برمر از کمک یکصد میلیونی بسیجیان و خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان فریدونکنار خبر داد و گفت: همچنین بسته های معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰هزار تومان برای خانواده های زندانیان تدارک دیده شده است.

 

وی با بیان اینکه این جشن گلریزان در ادامه رزمایش مواسات و همدلی که به فرمان رهبری از ابتدای شیوع کرونا کلید خورد، برگزار شده، یاد آورشد: بسیجیان و سپاه ناحیه فریدونکنار در زمان همه گیری کرونا با پیوستن به رزمایش مواسات و همدلی جانانه به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی خدمت کردند و این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1166581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha