اجرای پویش «زنجان مهربان» همزمان با ماه مبارک رمضان/ مددجویان روزه اولی تجلیل شدند

صالحی از اجرای پویش مردمی زنجان مهربان با هدف ثبت نام از خیران برای حمایت مادی ومعنوی از فرزندان ایتام ومحسنین تحت حمایت این نهاد از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان ، با ارائه گزارشی از اجرای پویش مردمی ثبت نام از حامیان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین پویش زنجان مهربان، «ماهم می توانیم یک حامی باشیم»، گفت: پویش مردمی زنجان مهربان که با هدف ثبت نام از خیران برای حمایت مادی ومعنوی از فرزندان ایتام ومحسنین تحت حمایت این نهاد از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز گردیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می یابد.

 

روح اله صاحی با بیان اینکه براساس آمارهای موجود چهار هزار و575 فرزند عزیز ایتام ومحسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای همدلی ونوع دوستی بوده و امیدواریم با مشارکت مناسب خیران در این طرح، ضمن افزایش سرانه فرزندان عزیز ایتام ومحسنین، زمینه ارتقاء بخشی خدمات و رفع مشکلات ونیازهای ضروری خانواده های عزیز تحت حمایت از این طریق فراهم شود.

 

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، پیش بینی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان زمینه حمایت مادی ومعنوی 2000 خیر ونیکوکار جدید زنجانی در قالب پویش مردمی وخیرخواهانه «زنجان مهربان» فراهم شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در پایان ضمن قدردانی از مشارکت مناسب خیران، نیکوکاران وحامیان فرزندان ایتام ومحسنین، ادامه داد: خیران زنجانی می توانند از طریق ارسال عدد 1 به سرشماره 3000333324، مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir تماس با تلفن گویای 33116  وستاد اکرام ایتام به شماره 02433786602 به صورت غیر حضوری و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد استان زنجان و مراکز نیکوکاری در سطح استان پویش زنجان مهربان و حمایت از فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: با هدف ایجاد نشاط معنوی، محفل انس با آموزه های دینی و تبیین اهمیت انجام فرائض واجب الهی نماز وروزه  مراسم جشنی برای 100 نفر از فرزندان عزیز تحت حمایت روزه اولی و نو مکلف در استانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه توجه به تقویت بعد اعتقادی وایمانی خانواده‌های عزیز تحت حمایت یکی از  رویکردهای مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در حوزه توانمندسازی فکری و فرهنگی جامعه هدف است، افزود: با همین رویکرد و با هدف ایجاد نشاط معنوی، محفل انس با آموزه های دینی وتبیین اهمیت انجام فرائض واجب الهی نماز وروزه، مراسم جشنی برای 100 نفر از فرزندان عزیز تحت حمایت روزه اولی و نو مکلف در استانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

 

گفتنی است در این مراسم معنوی تعداد 100 نفر از فرزندان عزیز تحت حمایت به همراه والدین خود در  فضایی با نشاط ومعنوی در برنامه های متنوع تدارک دیده شده مانند مسابقات فرهنگی، مولودی خوانی، آموزش احکام وقرآن شرکت و به همراه خانواده اطعام شدند.

کد خبر 1166587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha