ارائه مستمر مشاوره حقوقی رایگان توسط خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۷

خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۷ در دادسرای ناحیه ۱۸ به صورت هفتگی به مشاوره حقوقی برای مراجعین پرداختند.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، خادمیاران و یاوران رضوی منطقه 17 در دادسرای ناحیه 18 (مستقر در شهرداری) به صورت هفتگی به مشاوره حقوقی برای مراجعین می پردازند.

 

بیشتر مراجعین از افراد بی‌بضاعت بودند که با عنایت امام رضا (ع) و تلاش  خادمیاران رضوی منطقه 17 گوشه ای از مشکلات این عزیزان مرتفع شد.

 

بیشتر مراجعین از افراد بی‌بضاعت بودند که به خاطر مشکلات متعدد در زندگی روزمره مراجعه کردن و با عنایت امام رضا (ع) و تلاش  خادمیاران رضوی منطقه 17 گوشه ای از مشکلات این عزیزان مرتفع شد.این اقدام که با استقبال مردم همراه شد، به صورت هفتگی استمرار دارد و هرگونه خدمات مشاوره ای و حقوقی توسط خادمیاران و یاوران رضوی مسلط به امور حقوقی  ارائه می شود.

 

توزیع ۱۲۰ بسته کمک معیشتی در بین مددجویان

همزمان با ماه ضیافت الهی خادمیاران خدمت رضوی نصیرشهر رباط کریم با مشارکت موسسه خیریه حضرت سیدالشهدا (ع) اقدام به تهیه و توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی کردند.

 

 به همت خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی شهرستان رباط کریم و نصیرشهر در دومین چهارشنبه امام رضایی از ماه مبارک رمضان به پیروی از امام رئوف و حضرت علی علیه السلام جهت دستگیری از اقشار نیازمند اقدام به توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار شناسایی شده در سطح شهر رباط کریم کردند.

 

این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات، گوشت گوسفندی، مرغ، چای، قند و شکر، سویا، رشته آشی و پلویی، رب، خرما و پنیر بود.برای این کار خداپسندانه مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شد که ارزش هر بسته‌ مبلغ ۱ میلیون تومان است.

 

دیدار با خانواده شهید احمدجان فشان، سرباز وظیفه ناجا 

به همت کانون ایثارو شهادت و با حضور جمعی از خادمیاران وافسران کلانتری محل درمعیت پرچم متبرک رضوی و بااهدای کارت هدیه وبسته تبرک و قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام، برنامه دیدار با خانواده معظم شهید گرانقدر«احمدجان فشان » درمنطقه ۱۷ اجرا گردید.کانون ایثاروشهادت از مجاهدت های شهیدان و صبر و مقاومت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قدردانی نمودند.

 

 خانواده معظم شهید والامقام ، پس از بیان خاطراتی از شهید، از خادمین حضرت امام رضا علیه السلام که در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت گام برمی دارند، قدردانی کردند و همچنین ازخادمان رضوی درخواست کردند تا نایب الزیاره آنان درحرم مطهررضوی باشند.

 

توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم و ۱۵۰ عدد نان در بین خانواده های کم برخوردار

 خادمیاران رضوی منطقه ۹ اقدام به تهیه و توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم و ۱۵۰ عدد نان در بین خانواده‌های کم برخوردار خیابان های شهید دستغیب و سی متری جی  کردند.در این امر خداپسندانه که در شب‌های ماه مبارک رمضان انجام گرفت مبلغ شصت میلیون ریال هزینه شداین اقدام شایسته هر هفته از سوی خادمیاران منطقه ۹ تهران انجام می‌گیرد.

 

پیچیدن عطر رضوی در چهارشنبه امام رضایی ماه مبارک رمضان

 به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۱۷ تهران در چهارشنبه امام رضایی از ماه مبارک رمضان و به منظور حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و پیروی از امام رئوف حضرت علی علیه السلام جهت دستگیری از اقشار نیازمند در این منطقه اقدام به توزیع ۲۰ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار شناسایی شده در منطقه کردند.این بسته ها شامل  برنج، تن ماهی، ماکارانی، حبوبات، نان، روغن، لبنیات و سایر اقلام مورد نیاز بود.

گفتنی است کمک و یاری به اقشار نیازمند توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی در ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در تلاش هستند که خیر و برکت را نصیب سفره های خانواده های کم برخوردار در این ماه مبارک رمضان کنند.

 

ضیافت کریمانه خادمباران رضوی منطقه ۱۸ تهران در ماه میهمانی خدا

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران ،در شبهای ماه مبارک رمضان در ضیافت کریمانه به تاسی از حضرت امیرالمومنین علی (ع) خوان افطاری گسترده و با اطعام نیازمندان منطقه می پردازند.

 

خادمیاران کانون وقف ونذر منطقه ۱۸ تهران در طول شبهای ماه مبارک رمضان هر شب ۱۵۰۰ پرس غذای گرم افطاری برای نیازمندان وخانواده های بی بضاعت و نیازمندمنطقه طبخ و توزیع می کنند.

 

دلباختگان به امام مهربانی ها،با همکاری خیرین پس از طبخ و تهیه غذای گرم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ،اطعام آماده شده را پس از بسته بندی به نمایندگان خیریه ها و گروه های جهادی تحویل داده و دربین افراد کم برخوردار شناسایی شده توزیع می کنند.

 

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸تهران  با همکاری و مشارکت خیران وجهادگران قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران و گروه جهادی شهید حسین معز غلامی هرشب در ایام ماه مبارک رمضان سفره اطعام و افطاری ساده  برای محرومین منطقه برپا کرده و از روزه داران در راه مانده و نیازمندان منطقه به نام و یاد امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع)میزبانی و پذیرایی می کنند.خادمیاران رضوی با تامین هزینه تهیه و طبخ اقلام  هر وعده غذایی، با کمک خیرین، به بندگان خدا در ماه میهمانی  الهی یاری می رساند .

 

برپایی ضیافت افطاری ساده توسط خادمیاران رضوی شهرقدس

 همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همت کانون خدمت رضوی شهرقدس سفره افطاری ساده با کمک خادمیاران و خیرین گسترده شد.آغاز این محفل با اقامه نماز جماعت به امامت امام جمعه همراه بود و پس از صرف افطار با مدیحه سرایی خادم الرضا و جمع خوانی صلوات خاصه ادامه داشت و در ادامه با طعام متبرک پذیرایی انجام شد.

 

قدرت اله کریمی مسوول کانون های خدمت رضوی شهرستان قدس ضمن خیرمقدم و قدردانی از زحمات خادمیاران اظهار کرد: خدمت به آستان مقدس امام مهربانی ها توسط سفیران حضرت در مناطق مختلف شهر انجام می شود که این امر موجب افزایش همدلی میان خادم و مخدوم شده و برکت این کمک ها بر کمک کنندگان و خیرین نیز تاثیرگذار است.

 

امام جمعه شهرستان قدس در ادامه با تاکید بر اهمیت استفاده از فرصت های نیک بیان کرد: زمان در حال گذر است و باید فرصت ها حداکثر استفاده را در خدمت رسانی کرد و قدر این خدمت های خاص را دانست.

 

وی گفت: فرصت خدمت رسانی به خصوص در آستان مقدس امام رضا علیه السلام فرصت ارزشمندی است و هر لحظه باید قدردان خدمت خالصانه بود و شکرگذاری کرد و با شناخت وظیفه از آن در خدمت رسانی به مردم به خصوص در این ماه بندگی تلاش کرد.

 

این برنامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین جوکار امام جمعه شهرقدس ، وحید گلیکانی فرماندار، حسین حق وردی نماینده مردم شهرستان های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای ستادی، مسوولین کانون ها و با حضور مهمانان ویژه برگزار شد.

 

توزیع 400 بسته سبدکالا در شهرقدس

 همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و ولادت کریم اهل بیت(ع) در ادامه کمک های مومنانه با مشارکت کانون خدمت رضوی شهرستان قدس و کمک خادمیاران و خیرین تعداد 400 سبدکالا تهیه شد.

 

این بسته ها هریک به ارزش ریالی 500 هزار تومان و شامل اقلام مورد نیاز سفره خانوار مانند برنج، مرغ، قند، شکر، پروتئین گیاهی، تن ماهی، پنیر، انواع حبوبات، چای، ماکارونی و رب بود.در این اقدام خیرخواهانه خانواده های نیازمند و افراد واجد شرایط بسته های ارزاق را دریافت کرده و در ماه ضیافت الهی سفره آنها به این اقلام متبرک شد.

 

همچنین خادمیاران رضوی شهرقدس پیش از این نیز با کمک نیکوکاران تعداد 270 بسته ارزاق به ارزش بیش از 170 میلیون تومان به مناسب سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) تهیه و توزیع کردند.

 

میزبانی و پذیرایی خادمیاران رضوی منطقه 8 تهران از روزه‌داران و بازدیدکنندگان برج میلاد

 خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه هشت تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان، در شب نهم این ماه پرفضیلت با حضور در چایخانه حضرت رضا(ع) در برج میلاد تهران به میزبانی و پذیرایی از روزه‌داران تهرانی پرداختند.

 

هشتمین شب از ویژه‌ برنامه «ماه بهشت» با عنایت امام رئوف و حضور 60 خادمیار منطقه هشت تهران در قالب کانون‌های مختلف قرآن، مشاوره خانواده-کودک و نوجوان، سلامت، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و اشتغال، زیارت، رسانه و فضای مجازی برگزار شد که با شور و استقبال بسیاری از مومنان روزه‌دار و بازدیدکنندگان از این مجموعه فرهنگی تفریحی مواجه شد.

 

در این ویژه برنامه توزیع افطاری ساده بین روزه‌داران، پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام، آیین پرچم‌گردانی پرچم حرم رضوی، اجرای چند سرود امام رضایی توسط گروهی از نوجوانان در حریم چایخانه انجام شد که با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد.

 

در این شب به لطف حضرت شمس الشموس، از زمان افطار تا آخرین ساعات روز 21 فروردین ماه 1401  بیش از هزار ظرف آش، بسته افطاری و چای بین روزه‌داران و مراجعه‌کنندگان توزیع شد.

 

گفتنی است، این ویژه‌برنامه در قالب چایخانه حضرت رضا(ع) با همکاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان تهران و برج میلاد اجرا شده و خادمیاران رضوی با کمک خیرین، با افطاری ساده از روزه‌داران و بازدیدکنندگان پذیرایی بعمل می‌آورند.علاوه بر این غرفه‌های میزخدمت رضوی شامل مشاوره حقوقی و مددکاری، قرآنی، کارآفرینی و اشتغال، هنر و محصولات فرهنگی، بانوان و خانواده، تبلیغی، وقف و نذر و درمان و سلامت توسط خادمیاران رضوی مناطق و شهرستان‌ها برپا شده و پاسخگویی به سوالات شرعی و کار با کودک در غرفه مهدالرضا بخش دیگری از این برنامه‌های فرهنگی و هنری است.

 

برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم و نماز جماعت، خطاطی و تولید آثار هنری از آیات و اسماء‌الحسنی و اهدای تبرکات بخش دیگری از این برنامه‌هاست که تا شب‌ قدر ادامه دارد.

 

دیدارخادمیاران رضوی با خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس در شهرستان شهریار تهران

به همت کانون ایثار و شهادت و با حضور جمعی از خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام، برنامه دیدار جداگانه با خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس، شهیدابوالحسن روحی مهار و شهیدان محمد و ابراهیم هاشمی در فاز ۳ شهراندیشه، شهرستان شهریار انجام شد.

 

خادمیار ثریا رضایی مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان شهریار، طی بیاناتی از مجاهدت های خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قدردانی نمودند.

 

درادامه، خانواده های معظم شهدا، پس از بیان خاطرات، برای سلامتی مقام معظم رهبری مدظله العالی، ظهور حضرت ولی عصر(عج)، عاقبت بخیری جوانان دعا کردند و از خادمیاران حضرت امام رضا علیه السلام که در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت گام بر می دارند، قدردانی نموده و همچنین از ایشان درخواست کردند تا نایب الزیاره آنان درحرم مطهر رضوی باشند.

 

شهید دفاع مقدس ابوالحسن روحی مهار متولد ۱۳۲۸ درتاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۲۹ درمنطقه شلمچه ودر عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای محله امیریه شهرستان شهریار مدفون است.

 

شهید دفاع مقدس محمد هاشمی متولد ۱۳۴۰ در تاریخ ۱۳۶۵/۰۱/۱۶ در منطقه فاو و در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

شهید دفاع مقدس، ابراهیم هاشمی متولد ۱۳۴۳ در تاریخ ۱۳۶۱/۰۲/۱۱ در منطقه فکه و در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

 

پیکر مطهر شهیدان محمد و ابراهیم هاشمی در گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع) شهرستان شهریار قرار دارد.

 

گفتنی است، مدیحه سرایی و اقامه روضه حضرت زینب کبری(س) توسط مداح اهل بیت خادمیار حسین مرشدی، زیارت کتیبه بالاسر حضرت زینب (س)، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه های دیدار صمیمانه خدام رضوی با خانواده های معظم شهدا بود.

 

برگزاری ضیافت الهی در مرتفع ترین برج ایران در شب دهم ماه رمضان

 خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ ، همچون سفیران امام رئوف(ع) خالصانه کوشیدند تا دل‌های مشتاقان را با عطر رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع) در برج میلاد ، روانه مشهدالرضا(ع) کنند.

 

آنها با در دست داشتن پرچم متبرک و در میان انبوهی از جمعیت مشتاق با نوای دلنشین صلوات خاصه فضا را آکنده از عطر رضوی کردند و دست به سینه رو به مشهد با عرض ارادت به امام رئوف(ع) دلها را راهی صحن ها و رواق های حریم رضوی کردند.

 

برپایی نماز جماعت به پیش نمازی مسئول کانون تبلیغی منطقه،  پذیرایی از شهروندان روزه دار با افطاری ساده و آب و توزیع چای در چایخانه حضرت تا ساعت ها بعد از افطار توسط خادمیاران کانون خدمات عمومی، اجرای سرودهای مختلف توسط گروه سرود نوجوانان شمیم یاس، برپایی غرفه هایی در اطراف محوطه برج میلاد با عناوین رواق های حرم رضوی رواق دارالسلام پاسخ به سوالات بازدیدکنندگان، رواق دارالشفا ویزیت رایگان بازدیدکنندگان، رواق دارالشکر ارائه خدمات در زمینه اشتغال و کارآفرینی، رواق دارالزهد پاسخ به سوالات حقوقی، رواق دارالذکر مشاوره دینی و مذهبی، رواق دارالحفاظ برگزاری برنامه های مذهبی مخصوص کودکان و نوجوانان و رواق دارالسرور ارائه خدمات در زمینه هنری و محصولات فرهنگی از دیگر برنامه های انجام  شده در این شب بود.

 

 برپایی میز خدمت مشاوره رایگان

همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن، واحد مشاوره کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران در راستای برنامه های ابلاغی از کانون استان، روز پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه مصادف با شب دوازدهم ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه در برج میلاد تهران به برپایی میز خدمت مشاوره پرداختنددر این برنامه با توجه به نیاز جامعه، خدمات مشاوره روانشناسی در حوزه های خانواده ، ازدواج و مهارتهای زندگی با حضور کارشناسان متخصص در این حوزه به صورت رایگان به مراجعین و بازدیدکنندگان نمایشگاه ارائه شد، که با استقبال چشمگیر مراجعین مواجه گردید.

 

برگزیدگان جشنواره رضوی در نخستین همایش کانون‌های خدمت رضوی استان تهران تجلیل شدند

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در نخستین همایش مسوولین کانون‌های خدمت رضوی استان تهران از ارسال حدود ۳۰۰ اثر به جشنواره رضوی خبر داد و گفت: با همراهی در پویش سفره مهربانی ۵ میتوان سبدهای کالا تهیه و به نیازمندان تحت پوشش اهدا کرد.

 

در آستانه ولادت امام حسن مجتبی(ع) نخستین همایش مسوولین کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

 

در این همایش حدود یک هزار نفر خادمیار مسوول کانون‌های تخصصی و عمومی، رابطین دفاتر مناطق و شهرستان‌ها به همراه اعضای ستادی و مسوولین و سر رابطین کانون‌های تخصصی و عمومی خدمت رضوی استان تهران و معاونین حضور داشته و در آغاز برنامه در معیت پرچم  متبرک رضوی سرود خدمت را همخوانی کردند.

 

خادمیاران رضوی دعوت شدگان امام هشتم هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین میرشاه‌ولد مسوول کانون تبلیغ دینی و مداحی استان تهران با اشاره به اینکه اراده و قدرت الهی در بازوی توانمند امام است، اظهار کرد: هر خادمیار باید پیام آور سیره رضوی و زندگی امام هشتم باشد و رعایت اصول اخلاقی و شاخصه رضوی در خدمت خادمیاران تجلی یابد.

 

وی گفت: در آداب خدمت مسیله اخلاص اهمیت ویژه داشته و اگر می‌خواهیم در این عرصه بدرخشیم حتما از گوهر ناب اخلاص بهره ببریم.

 

مسوول کانون خدمت رضوی تبلیغ دینی و مداحی استان تهران با تاکید بر خادم طراز افزود: کسی که لیاقت شایستگی پیدا کرده و وارد عرصه و ارتباط معنوی با امام رئوف شده، یقینا دعوت شده و باید لیاقت و توانمندی خاص در این آستان مقدس را برخوردار باشد.

 

ارسال ۲۹۶ اثر به جشنواره رضوی

علیرضا جانه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در ادامه بیان کرد: کانون‌های ۲۰ گانه خدمت رضوی در ۲۲ منطقه و ۱۵ شهرستان استان تهران، ماموریت‌های مختلف باتوجه به تخصص خادمیاران اجرا می‌کنند و در این همایش برنامه‌های سال ۱۴۰۱ به مسوولین کانون‌ها ابلاغ شد.

 

وی گفت: خادم امام رضا علیه‌السلام در رفتار شخصی و اجتماعی باید الگو باشد و برمبنای منابع متعدد معیارهای خادمیار طراز دریافت شده آموزش‌های اخلاقی و معنوی درنظر گرفته شده‌است.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به راه‌اندازی صدای آستان جهت رسیدگی به امورات مخدومین خاطر نشان کرد: نیازهای مردم که طی برقراری تماس‌های تلفنی با صدای آستان به مناطق و شهرستان‌های مرتبط ارجاع شده و روند اجرای آن توسط رابط کانون‌ها اطلاع داده می‌شود.‌

 

وی با بیان اینکه میزهای خدمت با ارایه خدمات گوناگون در نقاط مختلف شهر برنامه‌های هماهنگ شده انجام می‌دهند، در ادامه به ثبت‌نام و عضویت حدود ۳۰ هزار نفر خادمیاران اشاره کرد و گفت: سامانه ۲۰ هزار نفر از خادمیاران فعال بوده و ۱۰ هزار نفر دیگر در حال گزینش و بیش از ۲ هزار نفر به‌صورت یاور رضوی در حال انجام فرایند ادارای هستند

 

جانه در خصوص جشنواره خدمت رضوی و شناسایی ایده‌های برتر در کشور، خاطر نشان کرد: طرح‌ها، ایده‌ها و کارهای خلاقانه خادمیاران در این جشنواره جمع آوری شده و پس از ارزیابی و داوری در سطح استان اجرایی می‌شود.

 

وی با اشاره به ۲۹۶ اثر ارسالی به این جشنواره گفت: ۱۶۹ اثر در بخش ایده‌ها و ۱۲۷ اثر در بخش فعالیت‌ها بوده که در مراحل بعدی و سطح کشوری نیز ارزیابی می‌شود.

 

دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران در ارتباط با ثبت فعالیت‌ خادمیاران در سامانه aqrt.ir افزود: این سامانه یکی از طرح‌های خادمیاران رسانه‌ای استان تهران بوده که امکان دسترسی خادم، خدمت و مخدوم را فراهم کرده است.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش سفره مهربانی ۵ و اهدای سبدهای کالا به نیازمندان تحت پوشش، تصریح کرد: با احداث کانون‌های عمومی در محلات علاوه بر شناسایی ظرفیت‌ها میتوان در شناسایی خانواده‌های نیازمند و توانمندسازی آنها اقدام کرد.

 

در پایان این همایش از ۳ اثر برگزیده در بخش استانی، ۸ اثر در بخش کانون‌های خدمت، ۸ اثر در بخش خادمیاران و ۳ اثر در بخش ایده و خلاقیت جشنواره خدمت رضوی تحلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

برپایی سفره افطار در کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران

سفره افطار ویژه  پذیرایی از خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۸ تهران برپا شد.در این مراسم پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء از روزه داران با افطار و شام پذیرایی شد.

در این ضیافت همچنین مداحان به مدح و ثنای کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) پرداختند و با مراسم پرچم گردانی حرم امام رضا (ع) عطر رضوی را به فضا بخشیدند.

 

کمک های مومنانه در چهارشنبه های امام رضایی ادامه دارد

در دومین چهارشنبه امام رضایی ماه مبارک رمضان خادمیاران رضوی منطقه ۶  تهران با کمک های مومنانه به یاری خانواده های کم برخوردار تحت پوشش شتافتند.به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در دومین چهارشنبه امام رضایی از ماه مبارک رمضان به پیروی از امام رئوف و حضرت علی علیه السلام جهت دستگیری از اقشار نیازمند اقدام به توزیع  ۱۳ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار شناسایی شده در منطقه کردند.

 

 این بسته ها شامل ده کیلو برنج، دو عدد تن ماهی، ماکارانی، حبوبات، یک جعبه شیرینی، یک کیلو گوشت، سه عدد مرغ و سایر اقلام معیشتی است. برای این کار خداپسندانه مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شد که ارزش هر بسته‌ مبلغ ۸ میلیون ریال می باشد.

 

کمک و یاری به اقشار نیازمند توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی در ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد و در تلاش هستند تا خیر و برکت را نصیب سفره های خانواده های کم برخوردار کرده و عطر رضوی را بهمراه عطر علوی در فضای منطقه طنین انداز کنند.

 

کد خبر 1166613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha