امنیت مردم خط قرمز پلیس/ طرح های ارتقای امنیت محله محور در دستور کار پلیس گلستان است

تجری گفت: طرح های ارتقای امنیت محله محور با همکاری و مشارکت همه شهروندان در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی گلستان، سرهنگ «علي تجری» با بیان اینکه مجموعه انتظامی امروز با مردم ودر خدمت مردم وبرای مردم است اظهار داشت: مردم پایه های امنیت در جامعه هستند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان امنیت مردم پایه را پایدارترین نوع امنیت در جامعه دانست و افزود: در همین راستا طرح های ارتقای امنیت محله محور با همکاری و مشارکت همه شهروندان در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

وی با اشاره به مصوبه جلسه تحول و بازآفرینی محله قلعه حسن گرگان که با حضور استاندار و مسولان استانی در مسجد این محله برگزار شد، گفت: امنیت پایدار و مطلوبی در سطح استان برقرار است و ارتقای  آن در همه سطوح اولویت اصلی پلیس است.

 

تجری ادامه داد: انتطامی شهرستان گرگان نیز در راستای پاسخگویی به مطالبه مردم و در اجراي مصوبات آن جلسه مبنی بر استقرار موقت یک تیم از عوامل انتظامی شهرستان برای نظارت بر حفظ و توسعه امنیت اجتماعی در این محله تاکید کرد: حضور پلیس در این گونه محلات به صورت دایمی و با استفاده از گشت های محسوس و نا محسوس در حال انجام است و با تحقق زیرساخت های آن از جمله پیش بینی مکان و نیازمندی های ایستگاه، نسبت به استقرار موقت واحد انتظامی در محله مورد نطر اقدام خواهد کرد و تا مکان مناسب مهیا نشود پلیس امکان استقرار نخواهد داشت.

 

وی با قدردانی از تعامل و همکاری  تنگاتنگ مردم محله قلعه حسن با پليس در اجراي طرح هاي انتظامي، خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند برخورد قانونی خواهد شد.

 

گفتنی است، روز پنجشنبه هفته گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی در منطقه قلعه حسن گرگان اجرا و 12 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر و اموال مسروقه، سلاح شکاری غیرمجاز و... کشف و ضبط شد که موجی از تقدیر شهروندان و مسئولان را در پی داشت.

 

کد خبر 1166623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha