۵۱۱ هزار نفر در ایلام شناسنامه مکانیزه دریافت کردند

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: از جمعیت ۶٠۷ هزار و ۸۴۸ نفری ایلام تاکنون برای ۵۱۱ هزار و ۷٠۸ نفر شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

«سید محمد علی تقوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: از جمعیت ۶٠۷ هزار و ۸۴۸ نفری ایلام تاکنون برای ۵۱۱ هزار و ۷٠۸ نفر شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

 

وی تصریح کرد: سال گذشته ۳٠ هزار و ۲۴۱ جلد شناسنامه مکانیزه صادر و تحویل متقاضیان داده شد.

 

تقوی گفت: همچنین از جمعیت ۴۶۹ هزار و ۹۱۹ واجد شرایط تعویض کارت ملی تاکنون ۴۵۷ هزار و ۱۱۸ نفر ثبت نام و برای ۴٠۶ هزار و ۸۳۹ نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است.

 

وی  بیان کرد: سال گذشته ۱۷ هزار و ۳۳٠ نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام نموده و ۱۲ هزا و ۸٠۱ نفر تاکنون اقدام نکرده است.

 

مدیرکل ثبت احوال استان  ایلام افزود: در این مدت ۵۵۲ پرونده برای فاقدین شناسنامه در ثبت احوال استان تشکیل که از این تعداد ۲۷۰ پرونده تعیین تکلیف و ۲۸۲ پرونده نیز در مراحل سیر قانونی است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین سال گذشته ۱۹۴ درخواست صدور شناسنامه برای فرزندان مادران ایرانی به ثبت احوال ارجاع داده شد که از این تعداد ۱۴۶ شناسنامه صادر و ۴۸ پرونده نیز در دست اقدام است.

 

 

تقوی در پایان بیان داشت: همچنین ۱۷۲درخواست ابطال بر علیه ثبت احوال در دادگاه مطرح شد که این تعداد تنها ۵ حکم به نفع متقاضی صادر شد.

کد خبر 1166642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha