بیش از ۵۰ اثر خوشنویسی در نمایشگاه «نیایش قلم» به نمایش در آمد

سروش گفت: نمایشگاه خوشنویسی «نیایش قلم» با به نمایش درآمدن بیش ا ز۵۰ اثر هنرمندان جهرمی برپا شد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان شهرستان جهرم با عنوان «نیایش قلم» به مناسبت هفته «هنر انقلاب اسلامی» برپا شد.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم افزود: در این نمایشگاه بیش از 50 اثر از 10 هنرمند خوشنویس جهرمی در معرض دید علاقمندان به این هنر زیبا و اصیل قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه خوشنویسی در قالب نقاشی خط، نستعلیق و شکسته نستعلیق بوده که با همکاری انجمن خوشنویسان شهرستان جهرم برپا شده است.

 

سروش با اشاره به موضوع تابلوهای این نمایشگاه نیز گفت: این تابلوها اغلب با موضوع آیات قرآن کریم، احادیث معصومین (ع) و اشعار شاعران و بزرگان ادب فارسی در قالب نمایشگاه درآمده است.

 

وی عنوان کرد: نمایشگاه خوشنویسی «نیایش قلم» در هفته «هنر انقلاب اسلامی» همه روزه در 2 شیفت صبح و عصر در نگارخانه «تارونه» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم پذیرای علاقمندان به این هنر فاخر بوده است.

 

به گزارش شبستان، 20 تا 27 فرودین ماه و همزمان با سالروز شهادت «شهید مرتضی آوینی» به عنوان هفته «هنر انقلاب اسلامی» نامگذاری شده و همه ساله در این مناسبت برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی از سوی بسیج هنرمندان به اجرا گذاشته می شود.

کد خبر 1166665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha