کمک  ۵۴۹ میلیون تومانی حامیان کلاردشتی به ایتام و فرزندان طرح محسنین

خزائی کوهپر از حمایت ۷۸۹نفراز خیران و حامیان به ۱۱۴ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین شهرستان کلاردشت به ارزش ۵۴۹میلیون تومان خبر داد.

«رستم خزائی کوهپر»،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، اظهار کرد: در کلاردشت  هزار و ۶۳۷ نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کلاردشت قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

 رئیس کمیته امداد کلاردشت از حمایت ۷۸۹ نفر از خیران و حامیان منطقه به ۱۱۴  نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین این شهرستان خبر داد.    
                                                                                                                                                                                         

 

وی با بیان اینکه خیریان ۵۴۹میلیون تومان به ایتام و فرزندان طرح محسنین کمک کردند، افزود:  حامیان به صورت ماهیانه مبالغی را به حساب فرزندان معنوی خود  پرداخت می کنند که کمک های مذکوربصورت آنی، به حساب آنان(فرزندان معنوی)  واریز می شود.

 

خزائی کوهپر تصریح کرد: خیران و حامیان درصورت تمایل می توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به صورت اینترنتی به آدرس   ekram.emdad.irاقدام کنند .

 

وی  با تقدیر  از کمک های خوب خیرین به نیازمندان بیان کرد: خیران ،حامیان وافراد نیکوکارمی‌توانند کمک های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی در بخش‌های مختلف از جمله طرح معیشت  ،مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی،قرض ماندگار ،سپرده گذاری و... به  کمیته امداد درشهرستان کلاردشت تحویل داده،تا دراسرع وقت دراختیار نیازمندان واقعی قرارگیرد.

 

کد خبر 1166686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha