توزیع ۲ هزار بسته معیشتی توسط بسیج مداحان در استان مرکزی

ربیعی از تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی توسط بسیج مداحان در راستای دستگیری از محرومین و نیازمندان، استان مرکزی خبر داد.

«ابوالفضل ربیعی» ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) از فعالیت های سازمان بسیج مداحان در راستای دستگیری از نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین رویکرد هیات های مذهبی در سالجاری تحقق جهاد تبیین است و هیئت های مذهبی نقش موثری در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ شناختی دارند.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: دستگیری از نیازمندان و محرومین از دستورات دین مبین اسلام و کلام بزرگان است و اهمیت این مهم در ایامی که با بیماری کرونا مواجه شدیم دو چندان شده است.

 

وی با اشاره به اینکه  نهضت کمک مومنانه در راستای کمک به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا راه اندازی شده است، ادامه داد: تاکنون بیش از ۲ هزار بسته معیشتی میان جامعه هدف توزیع شده است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان نیز ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

تربیت مداح در تراز انقلاب اسلامی از برنامه های بسیج مداحان است

 

ربیعی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه یکی دیگر از مهمترین برنامه بسیج مداحان تربیت مداح در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: برای تحقق این امر، هیئت ها به پایگاه های تربیت مداح انقلابی و جهادی تبدیل خواهند شد.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: در این راستا باید اشعار، رفتار، اندیشه ها و عملکرد هیئت ها و مداحان در تراز اندیشه های امامین انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

 

این مقام مسئول ترویج و تقویت سبک زندگی اسلامی از دیگر اولویت های بسیج مداحان دانست و بیان کرد: هیئت ها به عنوان تریبون های اثرگذار با تولید محتوای فاخر باید نقش آفرینی موثر داشته باشند.

 

تحقق جهاد تبیین رویکرد هیات های مذهبی در سالجاری

ربیعی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین بیان کرد: همه جان در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید در راستای جهاد تبیین گام های اساسی برداریم.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش از تشکیل هیئت اندیشه ورز و سازماندهای ۲۶ گروه جهادی خبر داد و گفت: این مهم در راستای نقش آفرینی بسیج مداحان برای اجرای ماموریت ها و خدمت صادقانه به مردم در استان مرکزی است که در ابعاد مختلفی فعالیت ها اجرا خواهند شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه در راستای تربیت مداح در تراز انقلاب اسلامی دوره های تربیتی برای سنین مختلف در سطح استان در حال برگزای است، ادامه داد: در اولین مرحله تربیت بیش از ۳۰۰ مداح نوجوان و جوان در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

کد خبر 1166725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha