گرامیداشت شب های قدر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با برگزاری برنامه های ویژه

حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به مناسبت ایام سوگواری امام علی (ع) و شب های قدر مراسم سوگواری و قرائت دعاهای مخوص این شب های گرانقدر را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به مناسبت ایام سوگواری امام علی (ع) و شب های قدر مراسم ویژه ای برگزار خواهد کرد.

بر این اساس، همزمان با شب‌ های پرفضیلت قدر این حرم مطهر میزبان زائران و مجاوران خواهد بود و ویژه برنامه های خود را از ساعت 22 و30 دقیقه در شبستان «امام خمینی (ره)» با قرائت دعای جوشن کبیر آغاز خواهد کرد.

از ساعت 30 دقیقه بامداد نیز دعای ابو حمزه ثمالی قرائت خواهد شد و از ساعت یک و 45 دقیقه نیز برگزاری سخنرانی مذهبی و از ساعت 2 و 25 دقیقه تا سه ، مراسم قرائت دعای قرآن در نظر گرفته شده است.

در شب 19 ماه مبارک رمضان، دعای جوشن کبیر توسط «سید عباس انجوی» و دعای ابوحمزه ثمالی توسط حاج «کاظم محمدی» در این حرم مطهر برگزار خواهد شد در شب 21 رمضان نیز حاج «مهدی سروری» و حاج «سعید خائف پناه» به قرائت دعای جوشن کبیر و حاج «کاظم محمدی» به قرائت دعای ابوحمزه ثمالیخواهند پرداخت ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در مدح فضایل امام علی (ع) به سخنرانی خواهد پرداخت.

مراسم ترتیل خوانی سوره‌ های مبارکه روم، عنکبوت و دخان از ساعت 21 و 45 دقیقه تا 22 و 30 دقیقه با نوای «مهدی کشاورز» همزمان با شب 23 ماه مبارک در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و ادامه برنامه این شب گرانقدر با قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج «خلیل نگهبان» و دعای ابوحمزه ثمالی توسط حاج «کاظم محمدی» در این حرم مطهر همراه خواهد بود و حجت الاسلام «سید مظاهر حسینی» نیز به سخنرانی و قرائت دعای قرآن خواهد پرداخت.

کد خبر 1166726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha