تحقق عدالت اجتماعی از برنامه‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است

امام جمعه دلبران گفت: تحقق عدالت اجتماعی از برنامه‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام محمدیاری امام جمعه دلبران در آیین تقدیم کاربرگ‌های آموزشی، اهدایی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به دانش‌آموزان بخش دلبران تحقق عدالت اجتماعی را از برنامه‌ها و اهداف انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: در این زمینه با وجود گشایش‌ها و دستاوردهای ارزشمند، کار برای انجام بسیار است و بنیاد احسان در کنار نهادهای دیگر در حال انجام فعالیت‌های مناسبی در این حوزه است.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های گروه جهادی شهید جواد کاکه جانی، از حمایت‌های ستاد اجرایی استان نیز تشکر کرد.

 

تهیه ۴۰ دستگاه تبلت و‌ توزیع بین دانش‌آموزان شهرهای دلبران و ‌مالوجه

 

در ابتدای این برنامه، مسئول گروه جهادی شهید جواد کاکه جانی ضمن اشاره به کارهای صورت گرفته در حوزه معیشتی و آموزشی، پیگیری برای تهیه ۴۰ دستگاه تبلت و‌ توزیع در شهرهای دلبران و ‌مالوجه، پوشش ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند در حوزه لوازم‌التحریر، کفش و‌ پوشاک و نیز کمک به معیشت دانش‌آموزان نیازمند را از فعالیت‌های این گروه عنوان کرد.

 

منتشلو با اشاره به ظرفیت بنیاد احسان، پیگیری از طریق قرارگاه عدالت آموزشی را از اولویت‌‌های این گروه عنوان کرد و افزود: باید از صدق وعده مدیرعامل محترم بنیاد احسان و نگاه ویژه ایشان به بخش دلبران تشکر کنیم و امیدواریم وعده تجهیز مدارس دلبران و‌ رفع کمبودهای آن به زودی محقق شود.

 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به مشکل مدارس بخش در حوزه نیروی انسانی با وجود استعدادهای برتر دانش‌آموزی، از آموزش و پرورش درخواست کرد نسبت به رفع این دغدغه و حل این مشکل نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

 

گفتنی است؛ در این برنامه، جایزه ملی احسان که گروه جهادی شهید جواد کاکه جانی موفق به کسب آن به عنوان گروه برتر استان شده بود، از سوی این گروه به خانواده شهید کاکه جانی اهداء شد.

در پایان برنامه از کاربرگ‌های آموزشی رونمایی و برای توزیع میان همه دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه اول، به مدیران مدارس بخش دلبران تحویل داده شد.

کد خبر 1166740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha