نمایشگاه کتاب در سمنان گشایش یافت

نمایشگاه کتاب سمنان در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«فرشید فلاح لاله زاری»در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب سمنان در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان گفت: این نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان و هفته معلم توسط ناشران بومی و غیر بومی برپا شده و تا شانزدهم اردیبهشت ادامه دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: در این نمایشگاه بیش از سه هزار عنوان کتاب از قریب ۱۰۰ ناشر در موضوعات مختلف در معرض دید و خرید علاقه مندان به فرهنگ مکتوب قرار گرفته و علاقه مندان می توانند کتاب های مورد نیاز خود را با تخفیف تا ۳۰ درصد از این نمایشگاه تهیه کنند.

 

وی با بیان اینکه کتاب های ارائه شده در نمایشگاه کتاب سمنان در موضوعات مختلف علوم قرآنی، فرهنگی هنری، تاریخی، اجتماعی، انقلاب اسلامی، پژوهشی و ... است اضافه کرد: نمایشگاه مذکور همه روزه تا شانزدهم اردیبهشت دائر خواهد بود و دوستداران کتاب می توانند صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲  از این نمایشگاه در نگارخانه فرهنگ و هنر مجتمع فرهنگی هنری کومش واقع در بلوار قدس دیدن کنند.

 

برپایی نمایشگاه برگ هایی زرین از قرآن های نفیس در سمنان

همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه لیالی قدر، نمایشگاهی از برگ هایی زرین از قرآن های نفیس آستان قدس رضوی در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برپا و افتتاح شد.

 

در این نمایشگاه که در محوطه ورودی مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برپا شده است بیش از ۲۰ تابلو مشتمل بر برگ هایی از قرآن های نفیس آستان قدس رضوی در معرض دید علاقه مندان به این کتاب آسمانی قرار گرفته است.

 

این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید علاقه مندان دائر است.

کد خبر 1166768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha