حمایت شورای شهر اصفهان برای آزادی زندانیان و محرومیت زدایی

نمایندگان مردم اصفهان در جلسه علنی شورای شهر کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار شهر و تشکیل دبیرخانه فرهنگی زاینده رود را مصوب کردند.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: نمایندگان مردم اصفهان پیش از ظهر امروز (یکشنبه 28 فروردین) در جلسه علنی شورای شهر دغدغه های شهر را مورد بررسی قرار داده و بر حفظ و توسعه زیرساختی و فرهنگی و محرومیت زدایی تلاش برای تکریم ماه مبارک رمضان را تاکید کردند.

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار شهر و تشکیل دبیرخانه فرهنگی زاینده رود را از مصوبات امروز شورای اسلامی در حوزه فرهنگی و اجتماعی بود و از مدیریت شهری هم خواستند تا فعالیت هایی را برای شب های قدر پیش بینی و اجرا کند.

 

کمک ۵۰۰ میلیونی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه با اشاره در پیش بودن ایام شهادت حضرت علی(ع) و شب های قدر گفت: مدیریت شهری پیش بینی های لازم را برای این دو مناسب مهم ماه مبارک رمضان انجام دهد.

«محمد نورصالحی« جنبه های معنوی شهر را مهم خواند و اذعان داشت: اجرای برنامه و آذین بندی شهر متناسب با مناسبت ها لازم است.

 

وی با اشاره به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: این روز به نام تکریم خیرین نام گذاشته شده و اصفهان مهد خیریه های کشور است.

نورصالحی ادامه داد: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برای کمک به آنان و خانواده هایشان مورد توجه بوده و در برنامه های مختلف این کار در حال انجام است.

 

وی اضافه کرد: مدیریت شهری اختصاص پنج میلیارد ریال برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اصفهان را پیشنهاد داده بود که به تصویب رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص دیگر مصوبات گفت: کمک به احیا زاینده رود و رفع ودغدغه های فرهنگی شهر و همچنین محرومیت زدایی از مناطق محروم جز اولویت های شورای اسلامی شهر در این دوره بوده که همه اعضا بر آن توجه دارند.

 

فعالیت 700 خیریه در اصفهان

 

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به روز تکریم خیرین اشاره کرد و گفت: اصفهان با 700 خیریه بیشترین تعداد مراکز را در بین دیگر شهرهای کشور دارد.

«عباس حاج رسولی ها« در نطق خود به موضوع خیریه ها اشاره کرد و اذعان داشت: مردم اصفهان در حوزه های مختلف پیشتاز هستند و امروز نیز برای رفع نیازهای اجتماعی و معیشتی پیشگام بوده و سهم خود را با ایجاد و حمایت خیریه ها انجام می دهند.

وی مدرسه، مسجد و مسکن سازی را از اقدامات مهم خیرین اشاره کرد و گفت: در امر مسکن نیازمندان اصفهان پیشتاز بوده و همسو با آن مدرسه سازی و احداث مسجد را هم مورد توجه قرار داده است.

به گفته حاج رسولی ها احداث مسجد در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته نیز جز برنامه های خیریه ها بوده و با کمک مردم و ایجاد پویشی مردمی در حال انجام است.

 

کد خبر 1166775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha