ارزیابی عملکرد استانداران موجب افزایش پیشرفت دولت خواهد شد

عزیزی گفت: ارزیابی عملکرد استانداران و مدیران ملی و استانی توسط ریاست جمهوری باعث مشخص شدن میزان تحقق سیاست های دولت خدمتگزار سیزدهم خواهد شد و زمینه پیشرفت و توسعه افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (یکشنبه 28 فروردین) با اشاره به ارزیابی عملکرد استانداران توسط ریاست جمهوری در نطق خود در مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی عملکرد استانداران و مدیران ملی و استانی توسط ریاست جمهوری باعث مشخص شدن میزان تحقق سیاست های دولت خدمتگزار سیزدهم خواهد شد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: از تلاش های رئیس جمهور برای تحقق دولتی مردمی قابل تقدیر است اما با اعزام هیئت های ارزیابی عملکرد به استان ها باید میزان تحقق سیاست های دولت توسط استانداران و فرمانداران بررسی شود.

وی اضافه کرد: این ارزیابی مشخص می کند نوع مدیریت ها در استان ها چه اندازه امید و امیدواری نسبت به حل مسایل و مشکلات کشور را در مردم افزایش داده است.

عزیزی ضمن انتقاد از برخی ناکارآمدی ها در فارس عنوان کرد: در سالی که در تهیه محصول استراتژیک گندم کمبود داریم چرا از رها سازی آب در زمین های کشاورزی زرقان جلوگیری می شود و هکتارها محصول در معرض نابودی قرار داده می شود.

وی تصریح کرد: با ارزیابی عملکرد مدیران ملی و استانی زمینه پیشرفت و توسعه افزایش خواهد یافت و باید همواره به گونه ای عمل کنیم تا تلاش های دشمن برای ناامید کردن مردم ما از آینده شکست بخورد.

کد خبر 1166807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha