خارج کردن اتصال فارس به دریا توسط نمایندگان فارس پیگیری شود

هاجری گفت: خارج کردن اتصال فارس به دریا از دستور کار دولت باید توسط نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود و اعلام عدم اتصال فارس به دریا توسط ریاست جمهوری در سفر به هرمزگان دردآور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هاجری»، امروز (یکشنبه 28 فروردین) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: متاسفانه شاهد گسترش مجمع الجزایر فرهنگی هستیم و باندهای سیاسی به باندهای فرهنگی تبدیل شده اند و در پی فتح حوزه های فرهنگی هستند که موجب دامن زدن به شکاف و انحراف فرهنگی می شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شورای فرهنگ عمومی باید با ورود به این موضوع به به کشمکش های فرهنگی فرهنگی پایان دهد.

وی با اشاره به بازی های جام جهانی فوتبال در قطر عنوان کرد: طرح و برنامه کاربردی و عملیاتی برای مشارکت شیراز در این رویداد هنوز مشاهده نشده اما برنامه ریزی در این خصوص می تواند، شیراز را به عنوان قطب گردشگری و زیارت در مسیر مطلوبی قرار دهد.

هاجری ادامه داد: برای نتیجه بخشی تلاش های دلسوزانه معاون گردشگری و زیارت استانداری و کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز به حمایت و استفاده مطلوب از فرصت ها نیاز است.

وی اضافه کرد: خارج کردن اتصال فارس به دریا از دستور کار دولت باید توسط نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود و اعلام عدم اتصال فارس به دریا توسط ریاست جمهوری در سفر به هرمزگان دردآور است و طرحی که تمامی مراحل قانونی خود را طی کرده نباید تحت فشارهای غیر منطقی نمایندگان بوشهر و هرمزگان از دستور کار خارج شود.

هاجری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توجه ویژه به محلات محروم شهر موجب افزایش اعتماد و اطمینان به مدیریت شهری می شود و در آستانه شهادت امام علی (ع) باید سیره علوی را در اجرای عدالت الگوی عملی خود قرار دهیم.

کد خبر 1166820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha