ساخت ۶٠٠ مدرسه خیرساز از ابتدای تأسیس گلستان/  زیرساخت توسعه و پیشرفت استان توجه به تعلیم و تربیت است

زنگانه گفت: از بدو تاسیس استان گلستان تا کنون، بیش از یک هزار و ۴٠٠ مدرسه ساخته شده که از این تعداد، بیش از ۶٠٠ پروژه با مشارکت خیرین بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» امروز (یکشنبه ٢٨ فروردین) در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه امام جعفر صادق (ع) در شهرستان بندرترکمن با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز خیر گفت: از بدو تاسیس استان گلستان تا کنون، بیش از یک هزار و ۴٠٠ مدرسه با بیش از ٧ هزار کلاس ساخته شده است.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه از این تعداد، بیش از ۶٠٠ پروژه با مشارکت خیرین ساخته شده است، افزود: این یک ظرفیت فوق العاده و بی بدیل است که نشان می دهد مجمع خیرین مدرسه ساز استان با هدایت های آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و مشارکت عملی خود ایشان به عنوان خیر گام های بلندی را برداشته است.

 

وی اظهارداشت: از بیش از ٨٠ پروژه در دست اقدام امسال، بالای ٧٠ درصد این پروژه ها توسط خیرین ساخته می شود.

 

استاندار گلستان از همه خیرین برای مشارکت در این امر خیر دعوت کرد و گفت: زیرساخت توسعه و پیشرفت استان توجه به تعلیم و تربیت است و هر کسی به توان خودش می تواند در این کار خیر شرکت کنند.
 

وی اظهار امیدواری کرد: با مشارکت خیرین بتوانیم نیازهای زیرساختی تعلیم و تربیت استان را بیش از گذشته برطرف کنیم و ارتقا دهیم.

 

گفتنی است، مدرسه ۶ کلاسه امام جعفر صادق (ع) در شهرستان بندرترکمن به عنوان دهمین مدرسه از ١٧ مدرسه در حال ساخت است که به همت نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان ساخته شده است.

 

کد خبر 1166847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha