مشارکت بیش از ۲۷ هزار گیلانی در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان

کرمی از مشارکت بیش از ۲۷ هزار گیلانی علاقمند به بحث کتاب و کتابخوانی در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « پریسا کرمی » عصر امروز( یک‌شنبه،۲۸ فروردین) در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد گفت: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از اردیبهشت ماه سال گذشته و با معرفی ۶ عنوان کتاب برگزار شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با بیان اینکه این جشنواره در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» برگزار شد افزود: معرفی سبک و سیره زندگی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و ترویج فرهنگ مهدویت و زندگی حضرت ولی عصر (عج) از محورهای جشنواره مذکور است که با مشارکت گسترده گیلانیان برگزار شد.

 

وی از مشارکت بیش از ۲۷ هزار گیلانی علاقمند به بحث کتاب و کتابخوانی در  یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان خبرداد و بیان کرد: از این تعداد ۳۰۰ نفر در  بخش خانوادگی جشنواره شرکت کردند.

 


وی ادامه داد: از این تعداد ۴۰۷ برگزیده شدند که امروز به صورت نمادین از چند نفر تجلیل خواهد شد.

 

کرمی با تقدیر از دستگاه هایی چون آستان قدس رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این جشنواره تصریح کرد: یازدهمین دوره این جشنواره در رشته های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم» و قصه گویی برگزار شد.

 

در پایان این مراسم از نفرات برگزیده جشنواره در بخش های مختلف قدردانی شد.

کد خبر 1166866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha