نام آوران قرآنی در"شبهای نورانی" بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن

میرزاجانی از برگزاری برنامه شب های نورانی در طول برپایی نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و افزود: این برنامه در فضای باز نمایشگاه و حیاط مصلی انجام می شود که شامل جنگ قرآنی، تلاوت قرآن، مسابقات قرآنی حضوری، اجرای تواشیح و حضور نام آوران قرآنی است.

محمدتقی میرزاجانی، مدیر کمیته محافل و مجالس بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به برنامه های این کمیته در این نمایشگاه به خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: این کیمته بنا دارد که در این دوره از نمایشگاه مراسم های مختلفی را برگزار کند از جمله این برنامه ها رونمایی از آثار فاخر قرآنی که شامل آثار مکتوب و دیجیتال و همچنین خدمات قرآنی که به جامعه قرآنی ارائه شده است.

 

وی از برگزاری نشست های تخصصی با همکاری بخش های مختلف نمایشگاه قرآن همچون بخش بین الملل و فضای مجازی خبر داد و گفت: اطلاعات برگزاری این نشست ها به صورت روزانه اعلام می شود. همچنین برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم به صورت روزانه و برپایی نماز جماعت همراه با سخنرانی در شبستان مصلی امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

 

مدیر کمیته محافل و مجالس بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از برگزاری برنامه شب های نورانی در طول برپایی نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و افزود: این برنامه در فضای باز نمایشگاه و حیاط مصلی انجام می شود که این برنامه، برنامه متنوعی شامل جنگ قرآنی، تلاوت قرآن، مسابقات قرآنی حضوری، اجرای تواشیح و همچنین حضور چهره های نام آور قرآنی، علمی، ارزشی، دینی است که تلاش شده در این برنامه فضای جذاب و شادی را بریا بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن فراهم کند.

 

 

کد خبر 1166867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha