لزوم دفاع از ارزش های اسلامی و حق طلبی توسط اصحاب رسانه

حجت الاسلام محمودی زاده گفت: قرآن کریم، رسانه قوی پیامبر بود و اصحاب رسانه باید با حق طلبی و دفاع از ارزش های اسلامی و طاغوت ستیزی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمود محمودی زاده»، امشب (یکشنبه ۲۸ فروردین) در آیین افتتاحیه جشنواره رسانه ای ابوذر در سال 1401 گفت: امام حسن (ع) در ساعات پایان عمر خودشان فرمودند که از مرگ راه فراری نیست و وصیت فرمودند که عزتمندی در جامعه مهم است و برای هیبت و عزتمندی البته نه به واسطه جایگاه و مسئولیت تنها راه، خروج از دایره ذلت معصیت پروردگار و ورود به اطاعت خدای متعال است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با تبریک میلاد امام حسن (ع) افزود: راه عزتمندی و کرامت، طاعت پروردگار و رعایت حریم الهی است و اصحاب رسانه برای عزت از نگاه قرآن کریم باید در این راه حرکت کنند و رسانه در دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای دارد.

وی اضافه کرد: قرآن کریم، رسانه قوی پیامبر (ص) بود و اصحاب رسانه ما امروز باید با دستورات قرآن پیش بروند و اصول حاکم بر اصحاب رسانه از منظر قرآن، حق محوری است و محتوا و هدف فعالان رسانه حول حق باشد.

حجت الاسلام محمودی زاده تاکید کرد: فعالیت اصحاب رسانه باید در راستای جلب دیگران به سمت رحمت الهی باشد و قرآن کریم یک رسانه بصیرت افزا و مایه رحمت برای مومنان است و رسانه همچنین باید طاغوت ستیز باشد و امروز نیز کار رسانه باید در راستای نفی استکبار باشد و سبک زندگی اسلامی باید در رسانه های ما تقویت شود.

وی گفت: مجموع عمل به این اقدامات موجب حرکت رسانه در راستای تراز انقلاب اسلامی است.
 

کد خبر 1166891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha