تربیت فرزند و خانواده از موضوعات تخصصی کتب موسسه علمی فرهنگی آل یاسین

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از حوزه های تخصصی موسسه علمی فرهنگی آل یاسین تربیت فرزند و بحث خانواده است، افزود: برای سنین مختلف محتواهای مختلفی هم از طریق ترجمه و روانشانسی علم روز و هم بر اساس معارف اسلامی استخراج می کنیم.

حجت الاسلام سید علیرضا تقی زاده، مسئول غرفه موسسه علمی فرهنگی آل یاسین در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: ما حدود ۴۰ نفر از طلبه های نخبه تهران، قم و نجف هستیم که بیشتر در حوزه هایی مانند معارف اسلامی و سبک زندگی اسلامی که کمتر کار شده است در داخل و خارج کشور مشغول به فعالیت هستیم.

 

وی اظهار کرد: همکاران ما در حدود ۱۳ مسجد و ۱۰ مدرسه مشغول به فعالیت هستند و همچنین با دانشگاه های مختلف کشور نیز در ارتباط هستیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از حوزه های تخصصی فعالیت ما تربیت فرزند و بحث خانواده است، افزود: برای سنین مختلف محتواهای مختلفی هم از طریق ترجمه و روانشانسی علم روز و هم بر اساس معارف اسلامی استخراج می کنیم.

 

مسئول غرفه موسسه علمی فرهنگی آل یاسین در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تصریح کرد: در حوزه بین الملل حدود هزار موضوه سبک زندگی استخراج کرده ایم ولی متاسفانه امسال بخش بین الملل ما که سه سال پیش نیز به عنوان غرفه فعال معرفی شد از نمایشگاه بین المللی کتاب حذف شده است.

 

وی با بیان اینکه همه فعالیت های ما مردمی است، افزود: برنامه ها ما با حمایت همکاران و بانیان مربوطه فعالیت های بسیار خوبی را به انجام رسانده است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه موضوع کتاب های ما بیتشتر مباحث اعتقادی، تخصصی و حوزوی و سبک زندگی است، بیان کرد: کتاب نبرد با شیطان از جمله کتاب های جدید انتشاریافته ما است که کتابی بسیار کاربردی و جذاب می باشد  و در خصوص نقشه های شیطان و راهکارهای مقابله با این نقشه نوشته شده است.

 

مسئول غرفه موسسه علمی فرهنگی آل یاسین در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: کتاب رفتارسازی از دیگر کتب تازه منتشر شده است که برای تبدیل معارف به رفتار نوشته شده است. بیست مورد از این کتاب چاپ شده است و مابقی نیز در حال تالیف می باشد ضمن اینکه موضوعات مختلفی مانند قیام انقلاب امام حسین (ع)، مباحث تربیتی فرزند در سوره حمد از جمله کتاب های در حال چاپ می باشد.

 

وی با بیان اینکه حدود چهار کتاب با موضوع سبک زندگی در حال چاپ است، اظهار کرد: کتاب تحکیم خانواده تحت عنوان سبک زندگی، رزق و روزی، نهاجم در حریم پوشش و جوان بر سر دوراهی نیز چاپ شده است.

 

مسئول غرفه موسسه علمی فرهنگی آل یاسین در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در خصوص استقبال بازدیدکنندگان این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه هنور دو روز از برپایی نمایشگاه گذشته است، استقبال خوبی صورت گرفته ضمن اینکه در سال های گذشته با توجه به اینکه غرفه بین الملل ما نیز دایر بود به دلیل تخصصی بودن آن در حوره آمریکا از آن استقبال خوبی داشت

 

کد خبر 1166895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha