دینداری و‌ نوع دوستی گنجینه بزرگ مردم کردستان است

استاندار کردستان گفت: مردم کردستان در برادری، دینداری، نوع‌دوستی و مهربانی زبانزد هستند و این گنجینه بزرگ مردم استان است که باید قدردان آن باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در آئین جشن گلریزان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: قدر نعمت وقتی شناخته مبی‌شود که نعمت از دست برود و از جمله مصادیق نعمت آسایش و بودن در کنار خانواده است.

 

استاندار کردستان اعلام کرد: افرادی هستند که از نظر مالی توانمندند اما خداوند به آنها نیت توفیق در کار خیر نداده است تا در مسیری که موجب رضایتمندی خداوند است قدم بردارند.

 

وی، تصریح کرد: مردم کردستان دینمدار هستند و در تاریخ به آنها اختیارالدینی می‌‌گویند چون به اختیار خود دین اسلام را برگزیدند.

 

زارعی کوشا با تقدیر و تبریک از حضور مردم در جشن گلریزان اضافه کرد: مردم کردستان در مهربانی و عطوفت زبانزد هستند و باید قدر این معنویت مردم را بدانیم.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم با حضور مردم سخاوتمند کردستان در امور اخیر شاهد هیچ زندانی جرایم مالی در زندان‌های استان نباشیم.

 

استاندار کردستان افزود: از مدیران استان خواسته شده در این امر خیر ورود جدی داشته باشند و کارمندان ادارات نیز بطور داوطلبانه در این گلریزان شرکت کنند.

 

انتهای پیام

کد خبر 1166904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha