مجمع خیرین امنیت‌ساز نمادی از مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت اجتماعی است

سردار صالحی مجمع خیرین امنیت‌ساز را نمادی از مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت اجتماعی در استان دانست و گفت: فعالیت این مجمع باید در سراسر خوزستان تسری پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار سید محمد صالحی» شامگاه (یکشنبه 28 فروردین) در مراسم افتتاحیه مجمع خیرین امنیت‌ساز خوزستان، با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: فعالیت این مجمع نمادی از مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت اجتماعی در استان است.

 

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان افزود: توقع و انتظار داریم فعالیت این مجمع تنها در مرکز استان نباشد و به سراسر خوزستان تسری پیدا کند و زمینه همکاری و تعامل هر چه بیشتر مردم با پلیس مهیا شود.

 

وی تصریح کرد: مجمع خیرین امنیت‌ساز در راستای ارتقای توانمندی نیروی انتظامی و تامین بخشی از نیازهای کلی این ارگان به خصوص در بخش احداث و تکمیل ابنیه، تامین امکانات و تجهیزات، انجام ماموریت و ... تشکیل شده است.

 

سردار صالحی با بیان اینکه خوزستان اولین استان در کشور است که این مجمع را راه‌اندازی کرده ادامه داد: مردم ما قدردان زحمات و فداکاری‌های همکاران ما در نیروی انتظامی هستند.

 

وی عنوان کرد: مقوله امنیت فرابخشی است و نیروی انتظامی به تنهایی قادر به حفظ امنیت نیست لذا لازمه ایجاد، استمرار و پایداری امنیت و اینکه مردم بتوانند در آرامش و آسایش زندگی کنند نیازمند مشارکت سایر دستگاه‌ها و مردم است.

 

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان اضافه کرد: هدف این مجمع تنها مرتفع کردن نیازهای مادی همچون تکمیل ابنیه و تجهیزات نیروی انتظامی نیست بلکه مسائل فرهنگی به ویژه در زمینه برخی آداب و رسوم همچون تیراندازی در مراسم‌ها، جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز نیز باید مورد توجه باشد.

 

وی ابراز کرد: سال گذشته بالغ بر چهار هزار و 113 قبضه سلاح در سطح استان جمع‌آوری شد و این کار تنها با ایثار، ازخودگذشتگی و جانفشانی همکاران ما در نیروی انتظامی در جهت ایجاد و حفظ امنیت در سطح استان محقق شده است.

 

سردار صالحی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی سال گذشته در سطح استان 6 شهید را تقدیم در راستای حفظ امنیت تقدیم کرده است یاد آور شد: تمام تلاش ما این است بتوانیم با همکاری و مشارکت همگانی امنیت خوبی را در سطح استان برای مردم رقم بزنیم.

 

کد خبر 1166922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha