خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام در استان کرمان بیش از چهار هزار اثر تولید و منتشر کردند

ساخت قریب به دو هزار کلیپ و یک هزار عکس و پوستر و انتشار آن در فضای مجازی، حضور گروه مستندساز در آستان قدس رضوی طی دو نوبت در عیدغدیر و تحویل سال، انتشار یکصد خبر در ماه و...بخشی از عملکرد خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام در استان کرمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با میلاد کریم اهل بیت علیهم السلام، خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام در کانون خبر و فضای مجازی گرد هم آمدند تا در راستای مأموریت اصلی خود مبنی بر توسعه و ترویج فرهنگ رضوی؛ ضمن آسیب شناسی فعالیت های گذشته، طرحی برای گام های رو به جلو داشته باشند.

 

 

روح الله دامغانی، در این نشست با متذکر شدن این نکته که لباس نوکری حضرت رضا علیه السلام، ارزان به دست نمی آید؛ تأکید کرد: باید قدر خدمت کردن به آستان قدس رضوی را دانست.

 

 

جانشین کانون خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام در استان کرمان خاطرنشان کرد: کاری که انجام می دهید برای شخص خاصی نیست بلکه برای امام رضاعلیه السلام است و وقتی یک خادمیار عرصه ای را برای خدمت به آستان قدس می پذیرد باید وقتی را وقف آن خدمت کند.

 

 

وی افزود: نزدیک 210 نفر در استان با این مجموعه همکاری دارند که از این تعداد 92 نفر در مرکز استان هستند.

 

 

دامغانی اظهار کرد: عملکرد خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام برای ادامه همکاری با کانون خبر و فضای مجازی پالایش می شود.

 

 

در ادامه این نشست هر یک از ارکان کانون به ارائه نقطه نظرات و بخشی از عملکرد خود پرداختند.

 

 

ساخت قریب به دو هزار کلیپ و یک هزار عکس و پوستر و انتشار آن در فضای مجازی، تولید و انتشار یکصد خبر در هر ماه، حضور گروه مستندساز استان در دبیرخانه امور رسانه آستان قدس رضوی برای تصویربرداری، تدوین و تولید مستند طی دو نوبت در عیدغدیر و تحویل سال و...بخشی از عملکرد خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام در استان کرمان است.

 

 

 

همچنین کشیک تخصصی خادمیاران رسانه ای استان کرمان در حرم مطهر رضوی در ایام نوروز به مدت یک هفته انجام شد.

 

 

کد خبر 1166932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha